معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌ غربی:

سازمان بسیج با بهره‌گیری از توان مهندسان مجرب نقش مهمی در خودکفایی ملی ایفا می‌کند

نادر صادقی گفت: سازمان بسیج با بهره گیری از توان مهندسان مجرب و ظرفیت های علمی و کاربردی توانسته نقش به سزایی در تولید محصولات مختلف و خودکفایی ملی ایفا کند.
کد خبر: ۴۱۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱ - 12August 2020

سازمان بسیج با بهره‌گیری از توان مهندسان مجرب نقش مهمی در خودکفایی ملی ایفا می‌کند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، نادر صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی، امروز در همایش فرماندهان بسیج ادارت در سالن شرکت مخابرات ارومیه با اشاره به توانمندی‌های بسیج در عرصه های حمایت از تولید اظهار داشت: سازمان بسیج با بهره گیری از توان مهندسان مجرب و ظرفیت های علمی و کاربردی توانسته نقش به سزایی در تولید محصولات مختلف و خودکفایی ملی ایفا کند.

وی با اشاره به سیاست‌های کلی نظام اداری و تاکید بر شیوه های نوین مدیریتی برای کارایی بیشتر اضافه کرد: استفاده از روش‌های مدیریت نوین علمی و تعالیم دینی اسلامی برای افزایش اثربخشی، صرفه جویی در منابع و سرعت بخشی به کارکردها و رضایتمندی عمومی می تواند بیش از همیشه قطار توسعه را به سر منزل مقصول برساند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی به دانش بنیان کردن نظام اداری و لزوم به‌کارگیری اصول مدیریت دانش تأکید کرد و ادامه داد: مدیریت دانش یکی از مباحثی است که در دنیای امروز به آن تاکید می‌شود زیرا سبب انتقال دانش از نسلی به نسل دیگر و استفاده از تجربه و دانش دیگران در نهایت سبب افزایش بازدهی سازمان می‌شود.

وی با اشاره به پتانسیل‌های استان در زمینه‌های اقتصادی، مرزی، دارا بودن زمین‌های مستعد برای کشاورزی، صنایع تبدیلی و بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص گفت: این استان می‌تواند با این ویژگی‌های منحصربفرد به راحتی در زمینه تحقق جهش تولید ایفای نقش کرده و موثر واقع شود.

صادقی بیان کرد: حمایت از نوآوری و ابتکار یکی از نکات کلیدی برای ساختار نظام‌مند سازمان‌ها و ادارات و اشتغال‌زایی و افزایش سطح درآمد است.

وی با اشاره به ظرفیت فناوری نوین در بحث سرمایه‌گذاری، افزود: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات بنگاه‌های اقتصادی، استفاده‌نکردن از فناوری نوین است که در صورت استفاده درست از آن می‌توان حلقه‌های مناسبی بین بخش‌های مختلف این بنگاه‌ها ایجاد کرد.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام سال جهش تولید، بیان داشت: مقام معظم رهبری برای چندمین سال پیاپی نام‌گذاری سال را با مسائل اقتصادی مرتبط کرده‌اند که نشان از اهمیت بالای تولید و اقتصاد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار