امام جمعه بوشهر:

روز مباهله روز عزت اسلام و مسلمانان است

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری مباهله را سند حقانیت شیعه دانست و گفت: روز مباهله روز عزت اسلام و مسلمانان است.
کد خبر: ۴۱۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ - 14August 2020

روز مباهله روز عزت اسلام و مسلمانان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، امروز در نشستی با قدردانی از تلاش کادر درمانی، پرستاری و گروه‌های طلاب جهادی در مقابله با کرونا اظهار داشت: رعایت پروتکل بهداشتی‌ تنها راه حل مقابله با ویروس کرونا است که در این راستا همه مردم در حفظ سلامتی و جلوگیری از انتشار این ویروس مسئولیت اجتماعی دارند.

وی مباهله را سند حقانیت شیعه دانست و گفت: روز مباهله روز عزت اسلام و مسلمانان است.

امام جمعه بوشهر با محکوم کردن توطئه و دسیسه استکباری آمریکا در طراحی تمدید تسلیحاتی ایران در شورای امنیت در مورد قطعنامه 2231 خاطرنشان کرد: آمریکا حق ندارد بعد از خروج از برجام پیرامون مصوبات آن دخالت کند.

وی با بیان اینکه حتی اگر آمریکا به دنبال فعال سازی مکانیسم بازگشت خودکار تحریم‌های بین المللی در صورت عدم تصویب قطعنامه جدید آمریکایی تحریم تسلیحاتی ایران باشد افزود: این مسئله بار دیگر امتحانی است برای اروپای بدسابقه و چند بار مردود شده در موضوع برجام است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه  رئیس جمهور فرانسه حق ندارد در امور داخلی لبنان مداخله کند تصریح کرد: رئیس جمهور فرانسه حق ندارد دولت و مردم آن کشور اسلامی را تهدید کند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه فرانسه سال‌ها به عنوان یک کشور استعمارگر در افریقا و خاورمیانه حضوری سراسر ننگ داشته گفت: هم اینک  فرانسه تحت تأثیر لابی‌های صهیونیستی و همدست آمریکایی‌ها این جرثومه فساد بین المللی است.

وی با گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار داشت: تاریخ ایران و جهان اسلام هیچگاه مقاومت و جهاد آن اسوه‌های ایثار و مقاومت را فراموش نخواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها