جانشین فرمانده کل سپاه:

شیطان بزرگ در موضع شکست و ضعف است

دریادار علی فدوی گفت: جبهه حق انقلاب اسلامی در موضع قدرت و پیروزی و جبهه باطل شیطان بزرگ در موضع شکست و ضعف است.
کد خبر: ۴۱۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ - 17August 2020

تقدیم ۴۰ هزار شهید گواه وفای پاسداران انقلاب به عهدشان استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تکریم و معارفه فرماندهای قدیم و جدید سپاه فجر استان فارس، با تأکید بر اینکه پاسداران به برکت نظام اسلامی و ولایت فقیه، نسبت به تکلیفشان آگاه هستند، اظهار داشت: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، سپاه هر جا لازم بوده به‌ خوبی محک خورده و تقدیم بیش از ۴۰ هزار شهید گواه وفای پاسداران انقلاب اسلامی به عهدشان است؛ امروز نیز دوستان شهدا بر عهدشان با رفقای شهیدشان پایبند هستند.

سردار فدوی با بیان اینکه عنایات خداوند به وحدت کلمه تعلق می‌گیرد نه به تفرقه افزود: ما مسؤل انجام تکالیف هستیم و اگر به میزانی که قابل قبول باشد انجام وظیفه کنیم، بدون شک خداوند نیز بهترین نتیجه را رقم می‌زند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز شیاطین و مستکبرین عالم هرچه بیشتر با هم متحد شده‌اند و با وجود اینکه این موضوع هر روز نسبت به روز قبل بیشتر بروز بیرونی و علنی پیدا می‌کند، اما مشاهده می‌کنیم جبهه حق انقلاب اسلامی در موضع قدرت و پیروزی و جبهه باطل شیطان بزرگ در موضع شکست و ضعف است.

وی با بیان اینکه باید با حداکثر توانمندی‌ها پای کار برویم، خاطرنشان کرد: این جبهه حق انقلاب اسلامی است که خداوند متعال بهترین نتیجه را برای آن رقم می‌زند، تکالیفی که بر عهده ماست را انجام دهیم و خیالمان راحت باشد تا امروز نیز پای هر کاری رفتیم، خداوند بهترین نتیجه را رقم زده و بدانیم از پسِ سختی‌ها، آسانی می‌آید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه عنایات خداوند به وحدت کلمه تعلق می‌گیرد، تصریح کرد: این جبهه حق انقلاب اسلامی است که خداوند متعال بهترین نتیجه را برای آن رقم می‌زند.

سردار فدوی با بیان اینکه به لحاظ همدل و هم‌افزا بودن و یکپارچگی، عملکرد بسیار خوبی در سپاه فجر وجود دارد، گفت: سردار غیاثی قریب به چهار دهه در مجموعه سپاه خدمت کرده‌اند و از این به‌ بعد نیز به‌عنوان مشاور فرمانده‌ کل سپاه در ستاد فرماندهی حضور خواهند داشت.

در این مراسم سرتیپ دوم پاسدار «یدالله بوعلی» به‌‌عنوان فرمانده سپاه فجر معرفی شد و ضمن تجلیل از زحمات سرتیپ دوم پاسدار «سیدهاشم غیاثی» وی طی حکمی از طرف سرلشکر سلامی به‌‌عنوان مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار