سرلشکر سلامی:

مسلمانان نفرت خود از آمریکا را با جهاد مسلحانه ابراز می‌کنند

فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا حکام رژیم‌های مرتجع را با صهیونیست‌ها آشتی می‌دهد تا همه مسلمان علیه او نفرت پیدا کنند؛ این نفرت‌ها در سطح احساس باقی نمی‌مانَد و سلاح‌ها و جهاد از درون این نفرت‌ها شکل می‌گیرد.
کد خبر: ۴۱۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ - 23September 2020

سلامیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم الحاق پهپادها و بالگردها به نیروی دریایی سپاه که صبح امروز در بندرعباس برگزار شد، با اشاره به پوسیدگی نظام سیاسی آمریکا اظهار داشت: در گذشته اگر آمریکا دچار چالشی می‌شد، آن را با جنگ حل می‌کرد و قدرت بازگشت و ترمیم زخم‌ها را داشت؛ اما امروز دیگر قادر به ترمیم این مسائل نیست.

وی ادامه داد: آمریکا دست از استراتژی‌های تهاجمی اشغالگرانه و توسعه‌طلبانه برنداشته و هنوز به دنبال تحمیل سلطه خود بر جهان است؛ هرچند این استراتژی امروز دشمن‌ساز است.

فرمانده کل سپاه افزود: تفاوت رهبرانی که جهان را با حکمت اداره می‌کنند و آن‌ها که فاقد حکمت هستند، همین است. رهبران ژرف‌اندیش الهی که با حکمت جهان را اداره می‌کنند، دوستان خود را تکثیر می‌کنند، اما رهبران فاقد عقل سیاسی که دچار انحطاط و زوال تدبیر هستند، دشمن‌سازند.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: رئیس جمهور آمریکا مستقیماً می‌گوید که می‌خواستم رئیس جمهور سوریه را ترور کنم؛ این یعنی زوال عقل و پایان فصل سیاسی یک قدرت که بخواهد آشکارا رئیس جمهور قانونی کشور دیگری را ترور کند.

وی با اشاره به نقش آمریکا در عادی‌سازی روابط کشورهای امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی گفت: آمریکا حکام رژیم‌های مرتجع را با صهیونیست‌ها آشتی می‌دهد تا همه مسلمان علیه او نفرت پیدا کنند؛ این نفرت‌ها در سطح احساس باقی نمی‌مانَد و سلاح‌ها و جهاد از درون این نفرت‌ها شکل می‌گیرد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: آیا مقامات آمریکایی می‌توانند برای لحظه‌ای در خیابان‌های یکی از شهر‌های کوچک اسلامی رفت و آمد کنند؟ اگر می‌توانند بسم الله. آمریکایی‌ها قادر به این کار نیستند، چون همه ملت‌ها علیه آنان هستند.

سرلشکر سلامی تأکید کرد: ما هر روز قدرتمندتر شده‌ایم. آثار و نفوذ انقلاب اسلامی، انقلابی که متعلق به جهان اسلام و بلکه جهان بشریت است، تا شرق مدیترانه و شمال آفریقا قدرت ساخته است؛ این قدرت‌ها امروز ایستاده‌اند و عمل می‌کنند.

وی افزود: روح جهاد زنده شده است و دشمنان ما نمی‌توانند در میان این فوران قدرت جهاد، هیچ حرکتی در بلاد اسلامی انجام دهند؛ این‌ها یعنی پایان فصل سیطره سنتی آمریکا و انگلیس و متحدان آن‌ها بر جهان اسلام.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: به برکت صبر ملت‌مان و هدایت‌های امام انقلاب‌مان پیروزیم. ملت ما در برابر دلار، طلا، یورو و جذبه قدرت‌های سیاسی، تردید به خود راه نمی‌دهد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه آمریکا امروز نقطه نفرت مردم عالم است و حتی شهروندان آمریکایی هم امروز «مرگ بر آمریکا» می‌گویند، گفت: در آمریکا امروز چیزی جز دود، آتش، فقر، تبعیض نژادی و دو قطبی شدن و از بین رفتن آزادی نمی‌بینیم.

وی بیان کرد: در نقطه مقابل، ما اینجا محکم و با ثبات قدرت می‌افزاییم، هرگز متوقف نمی‌شویم، برد سلاح هایمان را افازیش می‌دهیم و به عمق دریانوردی‌مان ژرفا می‌بخشیم.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: نیروی دریایی ما از سطح دریا فاصله گرفته و امروز یک قدرت دریایی هواپایه با ترکیبی از پهپاد‌ها، بالگرد‌ها و هواپیما‌های آب‌نشین است.

سرلشکر سلامی تأکید کرد: ما در زیر سطح دریا هم قدرت داریم و در سطح، زیر سطح و بالای سطح هم قدرت می‌افزاییم.

وی گفت: هرچه دشمنان قدرت تهاجمی و محدودکننده بیشتری علیه ملت ایران استفاده می‌کنند، قدرت ملت ایران شکوفا‌تر می‌شود، استعداد‌ها ظهور پیدا می‌کنند و خلاقیت‌ها به صحنه می‌آیند و وقتی با ایمان و اراده و آرمانخواهی ملت ما در هم آمیخته می‌شود، اعجاز‌های بزرگی را خلق می‌کند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز ملت بزرگ ایران به دستاورد عظیم دیگر در عرصه دفاع دریایی دست یافت، افزود: این پیشرفت بزرگ و تحول عظیم را به همه ملت ایران تبریک عرض می‌کنیم.

سرلشکر سلامی با تأکید بر اینکه تا آخر ایستاده‌ایم و بر دشمنان‌مان غلبه خواهیم کرد، عنوان کرد: پیروزی نهایی نزدیک است، با ایستادگی و ثبات قدم ملت ما، در عرصه نبرد اقتصادی و جنگ روانی که دشمن علیه ما راه انداخته است به یاری خدا در آینده‌ای نه‌چندان دور با رهبری و هدایت‌های فرماندهی معظم کل قوا شاهد پیروزی‌های بزرگ و نصرت‌های دل‌انگیزی از سوی خداوند متعال خواهیم بود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار