هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «مثل بچه هیئتی‌ها» منتشر شد

هفته‎نامه خط حزب‌الله در جدیدترین شماره خود با موضوع الگوسازی هیئات مذهبی برای کار جهادی دولت در یک سال پایانی و با عنوان «مثل بچه هیئتی‌ها» منتشر شد.
کد خبر: ۴۱۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱ - 27August 2020

هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «مثل بچه هیئتی‌ها» منتشر شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، شماره دویست‌وپنجاه‌ویکم هفته‌نامه‌ خط حزب‌الله با عنوان «مثل بچه هیئتی‌ها» منتشر شد.

نه تنها در مهلت ۱۰۰ روزه، بلکه در ظرف زمانی دو شبانه‌روز نیز می‌توان کارهای نشدنی را شدنی کرد، چرا که در طول تاریخ انقلاب به صورت عام و در ماه‌های اخیر به صورت خاص به ما ثابت شده است که مغتنم شمردن فرصت‌ها همراه با روحیه‌ی جهادی و بسیجی غیرممکن‌ها را ممکن می‌کند.

خط حزب‌الله با توجه به بیانات رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با جلسه هیئت دولت در سخن هفته‌ی این شماره خود به این مهم پرداخته است که خواندن این مطلب به مخاطبین نشریه توصیه می‌گردد.

«درس عاشورا، درس فداکاری و دینداری و شجاعت و مواسات و درس قیام‌لله و درس محبّت و عشق است. یکی از درس‌های عاشورا، همین انقلاب عظیم و کبیری است که شما ملت ایران پشت سر حسین زمان و فرزند ابی‌عبدالله الحسین (ع) انجام دادید. خود این، یکی از درس‌های عاشورا بود .»۷۷/۲/۱۸ نشریه‌ی خط حزب‌الله در ایام عزاداری سید وسالار شهیدان فرازهایی از سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در شب عاشورای سال ۵۱، یعنی شش سال پیش از پیروزی انقلاب در هیئت انصارالحسین را در قالب اطلاع‌نگاشت مرور می‌کند.

دیگر بخش‌های نشریه‌ی خط حزب‌الله به شرح زیر است:
پس از ۵۰ سال / معرفی کتاب
شما امکاناتتان از سیدالشهداء (ع) بیشتر است / کلام امام
آینده از آن یمن و غزه و قدس است / مسئله روز
تحول عظیم را کسی به وجود می‌آورَد که دلش نلرزد / حزب الله این است
اقامه عزای حسینی در حضور رهبر انقلاب / حسینیه امام خمینی
نوحه‌هایی که آموزش‌دهنده بود / خاطرات رهبری
این حادثه نشان داد که زن در حاشیه‌ی تاریخ نیست / خانواده ایرانی

طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله، شماره این هفته به برکت خون شهدا به روح مطهر شهید سید احسان شهیدی تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها