در پیام‌هایی جداگانه؛

فرماندهان نزاجا و نداجا روز پدافند هوایی را تبریک گفتند

امیر سرتیپ حیدری و امیر دریادار خانزادی در پیام‌هایی جداگانه روز پدافند هوایی را به فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تبریک گفتند.
کد خبر: ۴۱۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ - 01September 2020

فرماندهان نداجا و نزاجا روز پدافند هوایی را تبریک گفتندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش و امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش، در پیام‌هایی جداگانه روز پدافند هوایی را به امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و کارکنان این نیرو تبریک گفتند.

متن پیام فرمانده نیروی زمینی ارتش به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد
فرمانده محترم نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

دهم شهریور سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) نمایانگر بصیرت و تدبیر هوهشمندانه فرمانده معظم کل قوا(حفظه‌الله تعالی) در شناسایی تهدیدات و حفظ امنیت پایدار در آسمان کشور است تا آنجا که معظم‌له پدافند هوایی را خط مقدم و اولویت اول در رهگیری و کنترل تحرکات هوایی دشمنان عنوان کرده‌اند.

پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس با اهدای شهدای گرانقدر و خنثی‌سازی قریب به ۲۵ هزار حمله ناجوانمردانه دشمن و در سال‌های بعد نیز با رصد لحظه به لحظه آسمان کشور در مقابل هرنوع تهدیدی ایستاده و اجازه نفوذ مجهزترین پرنده‌های دشمن را به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران نداده است.

امروز دانشمندان جوان و متخصص پدافند هوایی ارتش با تأسی از همرزمان حماسه‌ساز خود در سایت سوباشی و با درک درست از فرمان حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) تحریم‌ها را تبدیل به فرصت کرده و در حوزه ساخت و تولید قطعات پیشرفته‌ پدافندی به دستاوردهای خیره‌کننده‌ای نائل آمده‌اند.

با قدردانی از تلاش مجاهدانه تمام مدافعان آسمان جمهوری اسلامی ایران، فرارسیدن روز پدافند هوایی ارتش را به جنابعالی، خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان، ایثارگران، آحاد کارکنان همیشه بیدار و خانواده‌های مؤمن و ولایتمدار این نیرو تبریک عرض می‌نمایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش
سرتیپ ستاد کیومرث حیدری»

بنا بر این گزارش، متن پیام فرمانده نیروی دریایی ارتش به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

همرزم ارجمند، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد
فرمانده محترم نیروی پدافند هوایی ارتش

سلام علیکم

پهنای آسمان ایران اسلامی سرشار از عطر شجاعت و فداکاری محافظان سرافراز پدافند هوایی است که با چشمان همیشه بیدار و هوشیاری مثال‌زدنی، ابتکار، خلاقیت و ایمان ولایی، سد محکمی را در برابر دشمنان میهن عزیز اسلامی ایجاد کرده‌اند.

دهم شهریورماه روز پدافند هوایی فرصت مناسبی است تا بدین‌وسیله از تلاش‌های شبانه‌روزی نگهبانان غیور و خستگی‌ناپذیر این مرز و بوم تقدیر بعمل آورده و از درگاه خداوند بزرگ مسئلت نمایم تا همچون گذشته کامیابی و موفقیت این نیروی قهرمان را تداوم بخشیده و در مسیر توسعه اقتدار و قدرت ملی و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت توجهات حضرت ولی عصر (ع) و رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا شما و کارکنان خدوم این نیرو را توفیق عنایت فرماید.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار حسین خانزادی»

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها