اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر اعظم (ص) طرح شیطانی صهیونیستی -آمریکایی است

اصحاب رسانه لرستان با صدور بیانیه‌ای، اقدام موهن نشریه فرانسوی در توهین به ساحت مقدس و نورانی خاتم پیامبران، حضرت محمد مصطفی (ص) را محکوم کرد.
کد خبر: ۴۱۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ - 10September 2020

بیانیه اصحاب رسانه لرستان  در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم (ص)

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، اصحاب رسانه لرستان با صدور بیانیه‌ای، اقدام موهن نشریه فرانسوی در توهین به ساحت مقدس و نورانی خاتم پیامبران، حضرت محمد مصطفی (ص) را محکوم کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

 «یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم و الله متم نوره و لو کره الکافرون

«می‌خواهند نور خدا را با دهان‌های خویش خاموش کنند و خدا کامل کننده نور خویش است اگرچه کافران را ناخوش آید.»

سال‌هاست كه از سوی دشمنان اسلام اقدامات ضد اسلامی و افراطي‌گری به اسم اسلام با حمايت مالی و معنوی صهيونيست‌ها و دولت‌های غربی صورت می گیرد و توهين به مقدسات مسلمانان و ارزش‌های اسلامی فعاليت رسانه‌های وابسته به صهيونيست‌ها است كه هراز گاهی در برهه‌های مختلف برای اهداف از پيش طراحی شده صورت می‌گيرد؛ يك روز با ساخت فيلم ضد اسلامی به جنگ رسانه ای با مسلمانان می‌آيند و روز ديگر با انتشار مطالب ضد اسلامي و روز ديگر با انتشار كاريكاتور از پيامبر اكرم(ص) و روز ديگر با توهينی ديگر به اعتقادات مسلمانان كه همه اينها محكوم است.

این اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) نمی‌تواند یک جسارت خود سرانه باشد بلکه طرح شیطانی صهیونیستی -آمریکایی است. توهين به پيام آور وحی و اهانت به رسول خاتم جهان اسلام از مصاديق و نمونه‌های بارز راهبردهای شوم و نابخشودنی رژیم صهیونیستی و دولت‌های استکباری است که اين اهانت‌ها با ابزارهای گوناگونی چون كتاب، روزنامه و نشريات، فيلم، سخنرانی و كاريكاتور زنجیره وار انجام می‌گيرد و با توجه به رسانه‌های وسيع و فراگيری که صهیونیست و ایادی استکبار در اختيار دارند آرایش خبری سازمان يافته و همه جانبه را بر ضد اسلام و مسلمانان انجام می‌دهند.ا

این امر علاوه بر اسطوره زدایی و تقدس زدایی براساس گرایشات سیاسی ایادی استکبار صورت می‌گیرد. بنابراین رسانه‌های غربی با استراتژی‌های‌ مختلفی‌ از جمله اهانت به شخصیت پیامبر اسلام و تقدس زدایی از اسلام ، گسترش اسلام هراسی و پیوند زدن اسـلام ، مـسلمانان و خشونت اقدام به گزینش و برجسته سازی خبرهایی می‌کند که اهداف آمریکایی - صهیونیستی را تأمین کند.

این استراتژی، تنها یک استراتژی فرهنگی و معطوف به رسانه ها نیست، بلکه قلمرو سیاست نیز در ایـن مسیر با رسانه‌ها هم پیمان شده و از رسانه‌‌های‌ گروهی حمایت می‌کند.غرب دراين برنامه‌ها می‌كوشد اسلام را دين تروريستی و تروريست پرور، خشونت طلب، مخالف آزادی، استبداد خواه و بی‌منطق معرفی كند تا در سايه اين اتهامات ناحق به اهداف شوم خود دست يابد، در حالی كه همين توهين‌ها و اهانت‌های بی شرمانه و غير انسانی دليل بر بی‌منطقی گويندگان آن و خشونت طلبی‌های آنان است.

اسلام هراسی و اسلام ستیزی پیوسته و دیرینه فرانسوی‌ها که بازيچه دست صهيونيست نامشروع و آمریکای جنایتکاراند در نشريه «شارلی ابدو» در دورانی صورت گرفته که صدای خورد شدن استخوان‎های دولت‌های استکباری به گوش می‌رسد اين حركت تروريستی به تيتر يك رسانه‌های نظام سلطه تبديل شد تا بار ديگر بر طبل اسلام هراسی بكوبند.

بی شک اهانت به مقدسات اسلام در هر شكل از آن مذموم و نكوهيده است و اين توطئه شوم آمریکایی- صهیونیستی به مانند راهبردهای پیشین آنان راه به جايی نخواهد برد و صدای خروشان بيداری اسلامی به زودی طومار استعمارگران و نوكران ديكتاتور آنان را در هم خواهد پيچيد و با شکل گیری تمدن نوین اسلامی شاهد نجات بشریت از سلطه‌ی مستکبران خواهیم بود.

فعالان عرصه رسانه استان لرستان، ضمن محكوميت چاپ كاريكاتور موهن در نشریه شارلی ابدو از مجموعه‎های رسانه ای  درخواست می‌کند تا با واکنش‌های رسانه ای و پوشش اعتراضات انزجار آمیز ملت‌های اسلامی  نسبت به این اقدام موهون نشان دهند که اين توطئه  شوم امریکایی-اسرائيلی را به شدت محكوم می‌نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار