مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

بسیاری از رزمندگان دفاع مقدس تربیت شده پیرغلامان امام حسین (ع) بودند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: پیرغلامان امام حسین (ع) در طول انقلاب اسلامی و خصوصا در مقطع دفاع مقدس نیروهای بسیار زیادی تربیت کردند.
کد خبر: ۴۱۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹ - 13September 2020

بسیاری از رزمندگان دفاع مقدس تربیت شده پیرغلامان امام حسین(ع) بودند/ اصلاح شد خواهشا منتشر کنید باتشکربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، حجت‌الاسلام «مهدی» عباسی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در دیدار مشترک ستاد چهل سالگی دفاع مقدس، سازمان تبلیغات و بسیج مداحان استان با پیرغلامان حسینی گفت: پیرغلامان امام حسین(ع) جایگاه ویژه ای در طول تاریخ ایران اسلامی داشته اند چراکه واژه پیرغلام زمانی که در کنار نام ارزشمند امام حسین(ع) قرار می گیرد بسیار جایگاه ارزشمند و والایی دارد.

عباسی عنوان کرد: وجود پیرغلامان امام حسین(ع) در انقلاب اسلامی نشان از محبت و اراده دیرینه جامعه ایرانی به امام حسین(ع) و مکتب عاشورا است و تکریم این عزیزان یک ضرورت مهم است که همواره باید به آن توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: تکریم پیرغلامان امام حسین(ع) از دو جهت قابل اهمیت و بررسی است که با این اقدام بسیار نیکو علاوه بر اینکه از مجاهدت ها و خدمات موثر آنها قدردانی می کنیم، می توانیم در جهت ترویج فرهنگ خادمی در دستگاه امام حسین(ع) برای نسل جدید موثر باشیم.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان داشت: پیرغلامان امام حسین(ع) در طول انقلاب اسلامی و خصوصا در مقطع دفاع مقدس نیروهای بسیار زیادی تربیت کردند به گونه ای که بسیاری از شهدا و رزمندگان دفاع مقدس تربیت شده همین پیرغلامان امام حسین(ع) بودند.

عباسی افزود: امروز با توجه به احساس نیازی که در جامعه داریم تداوم راه پیرغلامان و ترویج سیره تربیتی آنها یک ضرورت مهم است که باید به آن توجه شود و تکریم و تجلیل آنها اقدامی موثر در این راستا است.

وی یادآور شد: امروز آن چیزی که برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به آن نیاز داریم وحدت و هم افزایی میان هیئت‌های مذهبی است که پیرغلامان می‌توانند بسیار در این راستا موثر باشند.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: بزرگترین نهاد مذهبی و انقلابی در طول تاریخ ایران اسلامی هیئت‌های مذهبی هستند که سابقه چند صد ساله دارند و هرکجا که دیدیم هیئت‌ها بر اساس مکتب اسلام ناب محمدی(ص) حرکت کرده‌اند دستاوردهای مناسبی به همراه داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها