مسئول سازمان بسیج مداحان استان مرکزی:

هیچ حماسه‌ای بدون مکتب امام حسین(ع) ماندگار نمی‌شود

مسئول سازمان بسیج مداحان استان مرکزی گفت: حوادث مختلف در طول تاریخ نشان داده هیچ حماسه‌ای بدون مکتب امام حسین(ع) ماندگار نمی‌شود.
کد خبر: ۴۱۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹ - 13September 2020

هیچ حماسه‌ای بدون مکتب امام حسین(ع) ماندگار نمی‌شود // ممنون آقای رضایی عزیز// محبت کنید شماره تماس خودتون بفرمایید//09905920854بازهم معذرت خواهی میکنم بابت مزاحمت/ حقیقتا قصد مزاحمت برای شما استاد عزیز را نداشتم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، «ابوالفضل ربیعی» مسئول سازمان بسیج مداحان استان مرکزی امروز در بازدید مشترک ستاد چهل‌سالگی دفاع مقدس، سازمان تبلیغات و بسیج مداحان از پیرغلامان حاج ولی‌الله احمدی و حاج غلامرضا حیدری اظهار داشت: حوادث مختلف در طول تاریخ نشان داده هیچ حماسه ای بدون مکتب امام حسین(ع) ماندگار نمی شود و یکی از دلایل ماندگاری و جاودانه شدن دفاع مقدس این بود که سراسر هشت سال آن رزمندگان به تاسی از قیام عاشورا پیش رفتند و ماندگار شدند.

ربیعی عنوان کرد: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی از نعمت ارزشمند عزاداری و ماه محرم و صفر به خوبی بهره‌مند هستیم و هر ساله می بینیم با فرا رسیدن ماه عزای سیدالشهدا(ع) فضای جامعه حال و هوای تازه‌ای به خود می‌گیرد و امسال علی‌رغم محدودیت‌هایی که وجود داشت دهه اول محرم بسیار باشکوه برگزار شد و هیئت های مذهبی با رعایت دقیق دستورالعمل ها نشان دادند از همه جهات الگو هستند.

وی ادامه داد: استان مرکزی و شهر اراک یکی از توفیقات بسیار مهمی که در خود دارد وجود هیئت های مذهبی بسیار قدیمی است که علاوه بر اینکه پیرغلامان بسیاری در این هیئت ها وجود دارند رزمندگان و انسان های بزرگی در این هیئت ها تربیت شدند.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان مرکزی بیان داشت: پیرغلامان امام حسین(ع) سرمایه‌های بسیار ارزشمندی هستند که امروز باید بیشتر از وجود آنها برای تربیت نیروهای انقلابی استفاده کنیم.

ربیعی یادآور شد: پیرغلامان امام حسین(ع) در طول سالها نوکری و خادمی را برای سیدالشهدا(ع) به وضوح نشان داده‌اند دنبال هیچ گونه منفعت و مادیات نبودند و این قابل ستایش است.

وی خاطرنشان کرد: امروز هیئت‌ها و مسئولان آنها باید علاوه بر اینکه از تجربیات پیرغلامان امام حسین(ع) به خوبی استفاده کنند آنها را در ابعاد مختلف کارهای خود مورد الگو قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار