چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

انتقال تجربیات رزمندگان به جوانان از اهداف مهم برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس است

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: یکی از اهداف برگزاری برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس انتقال تجربیات ارزشمند به نسل جدید است که جوانان محور فعالیت‌ها هستند و لذا باید برنامه‌های با خلاقیت و شیوه‌های نوین‌تر تدوین شوند.
کد خبر: ۴۱۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶ - 13September 2020

انتقال تجربیات رزمندگان به جوانان از اهداف مهم برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در نشست تخصصی فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان با ستاد کشوری چهل سالگی دفاع مقدس با موضوع گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس و هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: با توجه به نقش هر استان در دفاع مقدس و میزان حضور و عملکرد آنها برای هر استان یک هفته در نظر گرفته شده که زمان ویژه استان مرکزی از ۱۷ تا ۲۳ آبان است و برنامه‌های این هفته جدای از هفته دفاع مقدس برگزار می‌شوند.

وی افزود: همان‌گونه که در دفاع مقدس کلیه نیروهای مسلح در کنار یکدیگر بودند و حماسه های مشترک خلق کردند امروز در چهل سالگی دفاع مقدس نیاز است برای برگزاری باشکوه برنامه‌ها این حضور پررنگ‌تر انجام شود.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ابراز داشت: نیروهای مسلح استان مرکزی خوشبختانه سطح بالایی از دغدغه و دلسوزی نسبت به گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس را دارند و تاکنون برنامه ریزی های خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه آن چیزی که نیاز است در چهل سالگی بیشتر مورد توجه باشد اقدامات مشترک است که تاثیر بسیار زیادی دارد و باید به آنها توجه بیشتری شود،گفت:برگزاری بزرگداشت شهدا در صورت اجازه شرایط، دیدار مشترک با خانواده های معظم شهدا و رزمندگان شاخص، میزگردهای مشترک تلویزیونی با حضور فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و بیان رشادت‌ها و مجاهدت های تمام یگان‌ها از زبان فرماندهان نیز از جمله پیشنهادات در راستای برنامه‌های مشترک است.

کریمی با تأکید بر اینکه امروز بعد از گذشت چهل سال از دفاع مقدس وحدت‌، برادری و اتحاد میان نیروهای مسلح خار چشم دشمنان انقلاب است، گفت: چهل سالگی دفاع مقدس فرصتی بسیار مناسب برای نمایش این وحدت و انسجام است که همه باید از آن استفاده کنند.

این مسئول با اشاره به نقش ناجا در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بیان داشت: نیروی انتظامی که مسئولیت خطیر برقراری امنیت عمومی در جامعه را دارد امروز موفقیت‌های این نیرو در راستای انجام ماموریت‌ها برگرفته از روحیه جهاد و شهادت است.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف برگزاری برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس انتقال تجربیات ارزشمند به نسل جدید است که جوانان محور فعالیت ها هستند و لذا باید برنامه‌های با خلاقیت و شیوه‌های نوین‌تر تدوین شوند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار