چهل‌سالگی سرو/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت خبر داد؛

تجلیل از 150 خانواده شهید و پیشکسوت دفاع مقدس در شهرستان باشت

سرهنگ سیدعلی رضازاده از برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان باشت در نخستین روز از هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در این همایش از 40 خانواده شهید و 110 پیشکسوت دوران دفاع مقدس تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۴۱۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴ - 13September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ «سیدعلی رضازاده» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مهم‌ترین برنامه‌ ما در هفته دفاع مقدس امسال، برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس است که در این همایش سخنان مقام عظمای ولایت به صورت مستقیم پخش می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این همایش در ساعت 9 روز 31 شهریور، افزود: در این همایش از 40 خانواده شهید و 110 نفر از جانبازان بالای 10 درصد و بسیجیانی که بیش از 10 ماه سابقه حضور در جبهه‌ دارند، تجلیل می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت با تاکید بر اینکه این همایش با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، متذکر شد: رژه خودرویی دیگر برنامه مهم ما است که عصر همین روز برگزار می‌شود.

رضازاده از همه ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان باشت خواست در این رژه خودرویی شرکت کنند و گفت: غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا از دیگر برنامه‌های مهم ما در هفته دفاع مقدس است که روز پنجشنبه سوم مهر برگزار می‌شود.

وی سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، همایش پیاده‌روی خانوادگی، شرکت در نماز جمعه و تجلیل از خانواده شهید مهدوی شهید مدافع سلامت و تجلیل از مدافعین حرم را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت افتتاح تعدادی طرح‌ و پروژه‌ را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان و بیان کرد: در این هفته تعدادی از مسکن‌های مددجویان کمیته امداد با حضور فرمانده سپاه فتح افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها