نشست هم‌اندیشی ساماندهی گلزار شهدای خلدبرین برگزار شد + تصاویر

نشست هم‌اندیشی ساماندهی گلزار شهدای خلدبرین با حضور «محمد حسن مرادی» رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵ - 13September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، نشست هم‌اندیشی ساماندهی گلزار شهدای خلدبرین با حضور «محمدحسن مرادی» رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد، «عباس ملازینلی» رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، «علیرضا رسولی‌زاده» رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز، «محمدحسن فاضلی» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، «داوود جمالی‌نژاد» رئیس اداره امور فرهنگی، تبلیغات، هنری و اسناد بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد و چند تن از پرسنل سازمان آرامستان‌ها در گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس خلدبرین برگزار شد.

مرادی ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مسئولانه و متعهدانه حاضرین در جلسه و همچنین تسلیت به مناسبت شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) به حدود ۸۰۰ شهید عظیم‌الشأن دفن شده در گلزار شهدای خلدبرین  که به فرموده امام خمینی (ره) «شهدا امامزادگان عشقند که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است» اشاره کرد.
 
وی اظهار داشت: طی جلساتی که در قالب کمیته فرهنگی سازمان آرامستان‌ها برگزار شده است نظرات مناسبی از جانب اعضای این کمیته در خصوص ساماندهی گلزار شهدا، اختصاص قرآن صفحه به صفحه، ایجاد کتابخانه‌ای با موضوعات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اجرای تئاتر مناسب در جایگاه سن و مسابقه نقاشی کودکان، تخصیص هدایایی جهت اهدا به کودکان و نوجوانان در مسابقات، ایجاد فضای سبز و نصب گلدان در گلزار، طراحی و نصب المان و ماکت در سطح سازمان و گلزار شهدا، نصب تلویزیون شهری در گلزار شهدا (ویدئو وال) مطرح شده است که در این جلسه به مسئولین دو سازمان و معاونین بنیاد شهید طرح عنوان شد.
 
در ادامه، دیگر مسئولین حاضر در جلسه نسبت به نظرات ارائه شده از طرف رئیس سازمان آرامستان‌ها ضمن ابراز خرسندی، نظرات خود را ارائه کردند و در راستای ساماندهی گلزار اعلام آمادگی کردند.
 
در پایان مقرر شد کارشناسان و طراحان سازمان‌های «فرهنگی اجتماعی ورزشی» و «سیما، منظر و فضای سبز» ظرف دو هفته آینده پس از بازدید از گلزار شهدا، بررسی‌های لازم را انجام داده و طرح خود را ارائه دهند.
 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار