مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

بی‌ریایی و فاصله گرفتن از مادیات دنیوی پیام شهدای گمنام است

سرتیپ دوم «بهنام پیری» گفت: شهدای گمنام، با گمنامی خود پیام پاکی، صداقت، بی‌ریایی و فاصله گرفتن از مادیات دنیوی را برای مردم و جامعه ارسال می‌کنند.
کد خبر: ۴۱۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ - 14September 2020

پیام شهدای گمنام، بی ریایی و فاصله گرفتن از مادیات دنیوی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، سرتیپ دوم امیر «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قزوین امروز در جلسه تصمیم‌گیری در خصوص ساخت المان دو شهید گمنام والامقام شهرستان آوج که در سالن جلسات اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: امروزه مسئولان و خانواده‌ها باید شهدای گمنام را اسوه و الگوی خود در مسیر کار و زندگی خود قرار دهند و خلوص نیت و صداقت را توشه کار خود کنند.

وی افزود: با توجه به گذشت چند سال از دفن پیکر پاک شهدا در شهرستان آوج هنوز مشکلات بین سازمان میراث فرهنگی و دیگر ارگان ها و نهادهای انقلابی باقی است که خوشبختانه با نگرش مثبت مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان شاهد پیگیری و تحقق این امر مهم هستیم.

پیری تصریح کرد: کلنگ ساخت المان شهدای گمنام شهرستان آوج با حضور مسئولین استان و شهرستان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس به زمین زده خواهد شد که امیدواریم این پروژه مهم و معنوی تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین خاطرنشان کرد: قطعا حضور این دو شهید والامقام در بین مردم انقلابی آوج، برکت معنوی زیادی را برای شهرستان به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار