آیت‌الله علم‌الهدی در دیدار با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

جدیت، لازمه نشر ارزش‌های دفاع مقدس است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جدیت و پشتکار در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس مؤثر است و باعث موفقیت در تحقق این مهم می‌شود.
کد خبر: ۴۱۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ - 14September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله علم‌الهدی در این دیدار با موفق خواندن اقدامات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان، اظهار داشت: لازمه کار برای اسلام جدیت است. کسی که برای امام زمان (عج) کاری را انجام می‌دهد باید اخلاص سرلوحه تلاش و اقدام او بوده و با جدیت توأم باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در ادامه با اشاره به پیشرفت پروژه در دست احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، تأکید کرد: پیگیری‌های مستمر و جدیت در کارها باعث پیشرفت عملیات عمرانی احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان شده و این روند ادامه دارد.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: جدیت و پشتکار در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس مؤثر است و باعث موفقیت در تحقق این مهم می‌شود.

وی در پایان حضور در مراسم ارتباط تصویری با رهبر معظم انقلاب را با اشتیاق پذیرفت و شرکت در مراسم افتتاح فاز نخست مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان را منوط به تداخل نداشتن برنامه‌ها دانست.

اجرای 1400 عنوان برنامه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس

سردار یوسفعلی‌زاده در این دیدار گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ارائه کرد و بیان داشت: ستادهای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مرکز استان، شهرستان‌ها و ستاد فرعی بزرگداشت این حماسه ماندگار در یگان‌های نظامی و انتظامی تشکیل شده و برنامه‌های متنوعی را در طول سال جاری پیش‌بینی کرده‌اند که مجموع این برنامه‌ها به 1400 عنوان برنامه می‌رسد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از روز سوم خرداد آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت؛ خاطر نشان کرد: در روز 31 شهریور همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، رهبر معظم انقلاب با ستادهای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس در 30 استان‌ ارتباط تصویری خواهند داشت. این مراسم در مشهد با حضور مسئولین استانی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس در نمایشگاه بین‌المللی که محل برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت مشهد است، برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی از افتتاح فاز نخست مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های‌ صورت گرفته مراسم افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس 9 استان، روز دوم مهر با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی به صورت ویدئوکنفرانس از محل موزه دفاع مقدس تهران برگزار می‌شود.

این مقام مسئول برگزاری مراسم نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس استان را یکی دیگر از برنامه‌های مهم در هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با آستان قدس رضوی؛ در طول چهار شب از هفته دفاع مقدس، طی مراسمی به صورت یگان محور، جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس بعد از نماز مغرب و عشا در صحن جامع حرم رضوی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت که مشابه این برنامه در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت نیز برگزار خواهد شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در پایان گفت: برنامه‌هایی همچون عطرافشانی مزار شهدا، حضور در مساجد و نمازجمعه‌ها، روایتگری، تبلیغات شهری و همچنین برگزاری حدود هزار برنامه با محوریت تجلیل از پیشکسوتان در سطح استان از برنامه‌های عمومی است که در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده است.

بنا به پیشنهاد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و موافقت آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در نماز جمعه 28 شهریور به گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس خواهد پرداخت.

همچنین در این نشست بنا شد در خلال هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس صادر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها