نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی؛

گام دوم انقلاب نقشه راه برای اداره کشور است

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» گفت: گام دوم انقلاب نقشه راه برای اداره کشور بوده و نقش مهم و اساسی در تداوم حرکت انقلاب دارد.
کد خبر: ۴۱۵۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ - 14September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» در جمع مسئولان دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان، اظهار داشت: حوزه علمیه و تک تک طلاب در تبیین، تشریح و نهادینه سازی این منشور گام دوم انقلاب نقش تاثیرگذاری دارند.

وی افزود: گام دوم انقلاب نقشه راه برای اداره کشور بوده و نقش مهم و اساسی در تداوم حرکت انقلاب دارد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی توجه به جوانان را از نکته‌های مهمی دانست و تاکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب در این بیانیه تاکید بسیاری بر این موضوع دارند چراکه جوان با یک محبت کوچک جذب می‌شود.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با اشاره به حضور سربازان در نیروهای مسلح بیان کرد: اگر این جوانان در محیط خانواده یا مدرسه یا دانشگاه خوب تربیت نشده‌اند آخرین پل نیروهای مسلح است و باید با تمام توان برای تربیت آن‌ها همت گماشت.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: باید روز به روز افزایش معنویت و توجه به امر تربیت دینی در نیروهای مسلح مورد توجه قرار گیرد و به بصیرت در کنار آن توجه ویژه شود چرا که اگر بصیرت در جامعه افزایش یابد جلوی انحراف گرفته خواهد شد.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: در فتنه 88 دیدیم خیلی از خواص و عوام جامعه ناخواسته و به علت نداشتن بصیرت در دام دشمن افتادند ولی در 9 دی خیلی از این افراد برگشتند.

وی اهمیت به خانواده را از دیگر نکات مورد توجه عنوان کرد و ابراز داشت: روحانیون در فضاها و ظرفیت هایی که در اختیار دارند می توانند نقش خود را در این خصوص ایفا کنند و انتظاری که مردم از روحانیت دارند اخلاص و عمل در گفتار و کردار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار