وصیتنامه شهید «عباس پناهدار»:

خون شهید مانند سیل است

در وصیتنامه شهید «عباس پناهدار» آمده است: خون شهید مانند سیل است هر وقت حرکت می کند همه جا را یکسان می‌کند و یک جامعه را از بدبختی به خوشبختی می‌رساند.
کد خبر: ۴۱۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ - 14September 2020

/////به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، «عباس پناهدار» در دهم فروردین 1344 در شهريار ديده به جهان گشود.  دوران تحصيل را در شهريار سپری كرد. سپس با شروع جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و در مهران 10تیر1365 به شهادت رسید و در گلزار شهدای کرشته شهریار به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیت نامه شهید:

پدرم مادرم اگر من شهید شدم خداوند دارد شما را آزمایش می‌کند اما صابر و صبور باشید خداوند صبر کنندگان را مژده می دهد. خداوند می داند مومنان چه کسانی هستند بلکه می خواهد بر خود انسان که هر لحظه در گمراهی است ثابت کند.

بارخدایا از تو درخواست می کنم که من را ببخشی، ای خدای من چیزی را که بخشیدن آن از تو چیزی را نمی کاهد آن برداشتن بار سنگین از پشت من است.

خدایا خدایا می خواهم که گناهم را از من برگیری که زیر بار رفتن آن مرا سنگین تر می کند بارخدایا اگر من شهید شدم به احترام امام زمان شهادت من را در راه خودت قربانی خانواده پناهدار در راه تو قبول کن. خداوندا می دانی که آگاهانه و با دو چشم باز به جبهه آمده ام و فقط برای تو.

ای مردم، من آگاه بودم دریاره این نهضت خمینی و درود به روان پاک شهیدان که چون حسین مظلوم جنگیده و خون پاکشان ایران را رنگین کرد، چه شجاعانه باگذشتن از جان و مال و فرزند و همسر و دنیا ثابت کرد که چطور گذشت کرد در راه مذهب حق و میهن و پروردگار خودشان، خالق که خدا باشد کتاب که قران باشد مکتب که اسلام باشد پیامبر که محمد باشد امامان که چون علی حسین و امام زمان باشد رهبر که خمینی باشد امت که حزب الله باشد هدف که خدا باشد و شهادت که افتخار باشد پس شکست در این امت راه ندارد.

ار اول تاریخ تاکنون شنیده ایم و دیده ایم که در مقابل هر سیاهی سپیده می دمد و در مقابل هر قدرت قدرتی می‌ایستد این مقاومت ایمان می خواهد ایثار شجاعت مقاومت و عشق به الله بودن می خواهد حسین می خواهد آن اطفال 12 ساله می‌خواهد که ایستادگی کنند در مقابل امریکا، شوروی، سعودی وکویت.

مادرم پدرم و خانواده شهدا، خون شهید مانند سیل است هر وقت حرکت می کند همه جا را یکسان می کند خون شهید بی عدالتی و بی وجدان‌ها و غیره را پاک می کند خون شهید هدر نمی رود خون شهید یک جامعه را از بدبختی به خوشبختی می‌رساند شجاعت یعنی گذشتن از مال جان دنیا، ایثار عامل پیروزی و برتری است چه از جان و چه از مال.

شهید می رود و مسئولیت سختی بر دوش دیگران می گذارد و آن هم پیروی از راه شهید نه عزاداری برای شهید، برادران و خواهران خواهش می‌کنم بیشتر به منطق شهید نگاه کنید نه برای او عزاداری کنید.

پدر و مادرم مرا می بخشند که نتوانستم در بین شما باشم مکتب این چنین اجازه را به من نداد و امیدوارم که زیاد ناراحت نشوند می دانم که ایمان قوی دارید و برای همین زیاد برایتان نمی گویم.

در آخر از شما می‌خواهم که یک لحظه از خدا قرآن خمینی و ارگان‌های انقلابی غافل نشوند و حقیقت را فدای مصلح نکنید از شما می خواهم اگر من شهید شدم برای من پوستر یا مجلس نگیرید و ان را به حساب امام  واریز کنید و اگر پول داشتم به جنگ بدهید.

اخرین وصیت من این است به مسئولین که شما برای خدا کار کنید تا این مردم از بدبختی بیرون بیاید و فقط زندگی خودتان را نبینید.

جهان در انتظار عدالت، عدالت در انتظار مهدی و در آخر نمازها دعای فرج را بخوانید و امام را دعا کنید در دعاها و نمازها شرکت کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار