چهل‌سالگی سرو/ شهید «احمد کاکا»؛

هرگز استعمار نمی‌تواند کوچک‌ترین ضربه‌ای به اسلام عزیزمان بزند

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «احمد کاکا» آمده است: حمایت و پشتیبانی خود را از روحانیت دریغ نکنید و تابع ولایت فقیه باشید. هرگز استعمار نمی‌تواند کوچک‌ترین ضربه‌ای به اسلام عزیزمان بزند.
کد خبر: ۴۱۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ - 14September 2020

هرگز استعمار نمی‌تواند کوچک‌ترین ضربه‌ای به اسلام عزیزمان بزندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و زادروز تولد سردار شهید «احمد کاکا» وصیت‌نامه این شهید منتشر می‌شود.

سردار شهید «احمد کاکا» فرزند «عسگری» در بیست‌وچهارم شهریور 1337 در شهرستان بابل به دنیا آمد ودر تاریخ 11 آبان 1361 در عین‌خوش به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

الهی کان صغر فی جنب طاعتک عملی فقد کبر فی جنب رجائک املی. ای خدا اگر در مقابل طاعت علم اندک است در مقابل رجاء و امید به کرمت آرزویم بسیار است.

الهی کیف اتقلب من عندک بالحبیه محروماً و قد کان طنی بجودک ان تقلبنی بالنجاه مرحوماً

ای خدا چگونه از درگاه لطف تو ناامید برگردم در صورتی که به وجود و احسان تو حسن ظن بسیار دارم که به حالم ترحم کرده و عاقبت از اهل نجاتم می‌گردانی خداوندا در موقعیتی واقع شده‌ام که این جبهه‌ام از داخل و خارج آزمایشی مناسب است و امیدوارم موفق شوم و عاقبت اگر سعادتی در انتظارم باشد به آرزویم برسم در زمانی واقع شده‌ایم که اسلام مورد تاخت و تاز ابرقدرتها واقع شده و این انقلاب که به رهبری خمینی کبیر جان گرفته روز به روز در حال رشد است.

هر بار از جهاتی مورد تاخت و تاز قرار می‌گیرد تا بلکه بدین طریق بتوان مسیرش را که از صراط مستقیم شروع به انحرافی در جهات و منافعشان برگردانند اما چه خیال‌های پوچی چون خداوند متعال تکیه‌گاه و پشتیبان ما می‌باشد چه مزدوران فریب خورده داخلی و چه عمال وحشت‌زده خارجی در صدد نابودی انقلاب می‌باشد که یقین می‌دانم هیچگاه موفق نخواهند شد زیرا در دل نداریم و به فرموده رهبر عزیزمان چه بکشیم و چه کشته شویم پیروزیم عزیزان من اسلام زنده شده است و تمامی مراکز فحشا و فساد را از بین برده است و دارد به مرور زمان تمام فساد را از بین می‌برد و اسلام در تمام زمینه‌های فرهنگی اجتماعی و سیاسی حاکم می‌شود و افکار جهانی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد عزیزان من اکنون با ظهور خمینی مکتب خود را با شناخت کامل انتخاب کرده‌ام و خدایا تو نیک می‌دانی که فقط برای تو متعالی شدن خودم قدم به این راه گذاشته‌ام زیرا اینگونه پذیرفتن مکتب است که در گوشت و پوست انسان ریشه می‌دواند.

قدآتیک یا الهی بعد تقصیری و اشرفی علی نفسی مقتدرا نادما منکسراً مستقیلاً مستغفرا منیبا مقر مذعنا معترفاً اکنون آمدم به تو معبودا پس از تقصیر و اسرافم بر خودم عذرخواه و پشیمان و شکست خورده و گذشت خواه و آمرزش جو و بازگشته اقرارکننده و دل نهاده و گیری از آنچه کردم ندارم.

شهادت هم سنگرم را می‌بینم غبطه می‌خورم و می‌گویم آن فرد لیاقت داشت ولی من ندارم سعی می‌کنم کمتر و بیشتر برای خدا کارکنم که خدا مرا پذیرفته و آرزوی مرا برآورده سازد ای خدای ترا به عزیزترین خونهای تاریخ ساز عالم یعنی خون شهیدان کربلای حسین قسمت داده شهادت شربت معنوی را نصیب من بگردان.

بله اینهائی که من گفتم یک جز از حرکت اسلام و انقلاب اسلامی است و برای این بود که به شماها و تمام کسانی که به نحوی با این انقلاب انسان ساز موافق و یا مخالف هستند بگویم که نکند این محبتی که خدا بما اعطا کرده را از دست بدهید. نکند که امپریالیزم چه شرق و غرب که تمامی ساعات خود را برای نابودی این انقلاب گذاشته موفق شود دوباره ظلمت را بر شما حاکم کند و نکند که ما راه گمراهان را برویم و خدا نور را از ما بگیرد بیایید تقبل از اینکه بر سر خود بزنیم راه درست انتخاب کنیم؛ راه درست چیست راه درست حمایت و پشتیبانی خود را از روحانیت دریغ نکنید و تابع ولایت فقیه باشید.

هرگز استعمار نمی‌تواند کوچک‌ترین ضربه‌ای به اسلام عزیزمان بزند (آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند) ولایت فقیه ولی اگر عکس آن باشید خواهید اسلام بدون روحانیت از مفهوم اصلی‌اش تهی شده و جز وسیله‌ای برای استعمار مردم بکار نرفته و فقط نگهبان و پاسداران آن روحانیت بوده که احکام و قانون را پیاده می‌کرده‌اند و این خواست دشمنان اسلام است که روحانیت در صحنه نباشد.

پدر و مادر و برادران و خواهران عزیزم اگر باری بر دوش شما بودم مرا ببخشید و مبادا فکر کنید که پناه به جبهه فرار از زندگی است نه بلکه فرصتی است که بدست امده و من خود را در تاریخ صدر اسلام می‌دانیم و فرصت دست یابی به فوز عظیم شهادت را که عین سعادت است غنیمت می شمارم و من از شما می‌خواهم تا آنجا که در توان دارید برای اسلام تبلیغ کنید و اگر من هر کاری و هر قدمی مخالف شما برداشته‌ام مرا حلال کنید و از من راضی باشید و از شما می‌خواهم که برای من ناراحت نباشید فقط امام را دعا کنید.

برادران و خواهرانم من نماینده شما در این سنگرها هستم که سنگر اسلام و قرآن است و من در هر دو جبهه می جنگم برای اسلام و انقلاب اسلامی و امام خمینی آن بزرگ مرد تاریخ و آزادی انسانها خدایا بهترین لذت‌های آخرین و دنیائی را من عطا کن و آن لذت بهترین که اسلام می‌باشد قبول به فرما و ان‌شاءالله اگر شهید شدم برای من گریه نکنید چون این سعادت است و من همیشه هراس آن داشتم که مرگی جز شهادت نصیبم شود بخدا پناه می‌برم و از او می‌خواهم این نفس سرکش شیطانی را در من خفه کند تا بتوانم در او فنا شوم حال که این وصیت‌نامه را می‌نویسم در حالی که از صحت کامل برخوردار به روی کاغذ می‌آورم.

من شخصی مسلمان و معتقد به خط امام هستم و از همه آنهائی که مرا می شناسند و یا دوستداران من هستند می‌خواهم که به جای خودم راهم را دوست بدارند و در ادامه آن تا مرز شهادت کوشا باشند چون این راه حسین (ع) است و باید خون داد تا اسلام احیاء شود و بفرموده رهبر عزیزمان کشته شدن حسین علیه‌السلام شکست نبود بلکه قیام برای خدا بود و قیام برای خدا شکست ندارد از همه شما خداحافظی می‌کنم.

خدایا به سوی تو شکایت می‌کنم از هواپرستی منافقین که به هلاکت مان اندازند برابر هر حقی باطلی دارند و برای هر زنده‌ای قاتلی تهیه کرده‌اند. ای خدا به تو روی می‌آوریم از سخت دلی منافقین که از خوف تو و با کافران آسیب مان رسانند و نزد آنان عزت طلبند و خدایا به حق رافت و رحمت ما را بر دشمنان اسلام و امام نصرت عنایت به همراه خداوندا همه مسلمین جهان را بر کفر جهانی پیروز و موفق بدار.

خدایا قلب آقا امام زمان (عج) آن ارباب بزرگ را که بر دلها جای دارد از ما راضی و خشنود بگردان.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

مورخه 9/6/61 روز شنبه ساعت 20/10

مقداری کتاب دارم با برادرم محمدحسین منصف تماس بگیرید هر جوری که خود صلاح می‌داند عمل کند از پول و حقوق من می‌توانید برداشت کنید البته انفاق در راه خدا یادتان نرود و دو سال نماز و دو ماه روزه برایم بگیرید همیشه به یاد خدا باشید.

مرگ بر آمریکا مرگ بر شوروی مرگ بر اسرائیل

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها