پیام تسلیت استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت شهادت مامور انتظامی در تبریز

«محمدرضا پورمحمدی» شهادت مدافع امنیت، «محمدرضا سفیدی ‌نسب» از ماموران غیور نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۱۵۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ - 14September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «محمدرضا پورمحمدی»، استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی، شهادت مدافع امنیت، «محمدرضا سفیدی ‌نسب» از ماموران غیور نیروی انتظامی استان در عرصه تأمین نظم و امنیت جامعه را تسلیت گفت.

متن پیام استاندار آذربایجان شرقی به شرح زیر است:

شهادت یکی از مأموران شجاع و غیور نیروی انتظامی، شهید محمدرضا سفیدی ‌نسب در راه تأمین نظم و امنیت جامعه، فضای استان را غرق در اندوه کرد و مایه تألم و تأثر فراوان شد.

یاد و خاطره این سرباز سرافراز و شهید مدافع حریم امنیت که جان خود را در راه ایجاد نظم و آرامش و مبارزه با هنجارشکنان و اخلال‌گران امنیت جامعه در طبق اخلاص گذاشت، در یاد و خاطره مردم قدرشناس تبریز و آذربایجان جاودانه خواهد ماند.

امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی در پرتو دلاوری و فداکاری چنین غیورمردانی است که نظم و آرامش جامعه را بیشتر از جان گران‌بهای خویش پاس می‌دارند و تاکنون نیز شهدای بسیاری تقدیم این راه عزیز کرده‌اند.

اینجانب شهادت مظلومانه این سرباز سرافراز عرصه نظم و امنیت را به خانواده محترم ایشان، فرماندهان و افسران خدوم نیروی انتظامی و مردم بزرگوار استان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت دارم.

محمدرضا پورمحمدی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار