دیدار اعضای ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اردبیل با نماینده ولی فقیه در استان

اعضای ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان اردبیل با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با وی دیدار کردند.
کد خبر: ۴۱۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴ - 14September 2020

دیدار اعضای ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اردبیل با نماینده ولی فقیه در استان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، اعضای ستاد بزرگداشت چهل‌سالگی دفاع مقدس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان ظهر امروز با حضور در دفتر آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و  امام جمعه اردبیل با وی دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار، «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، هفته دفاع مقدس را زمان تجدید پیمان با شهدا و امام شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: چهل سال از آغاز دفاع جانانه ملت بزرگوار ایران اسلامی در برابر هجوم همه‌جانبه استکبار به میهن اسلامی و در حقیقت ماهیت انقلاب اسلامی می گذرد و از این چهل سال می توان با عنوان چهل سال عزت و اقتدار و سربلندی یاد کرد.

واحد با اشاره به اینکه برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس از سوم خرداد آغاز شده و تا پایان اسفند ماه ادامه خواهد داشت افزود: بیش از 250 عنوان برنامه برای این مدت در نظر گرفته شده است و برای هفته دفاع مقدس نیز برنامه های ویژه ای پیش‌بینی شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس تأکید کرد: تجلیل از 14 هزار و 600 رزمنده پیشکسوت استان و سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت پخش زنده در 31 شهریور -آغازین روز هفته دفاع مقدس- و افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در روز دوم مهرماه همزمان با موزه هشت استان دیگر از مهم ترین برنامه های هفته دفاع مقدس هستند.

واحد در ادامه اظهار داشت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با همکاری و توسط سپاه و ادارات و نهادهای مختلف استان با رعایت موازین بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

در ادامه این دیدار، آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بر اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار