چهل‌سالگی سرو/ وصیت‌نامه شهید «ابراهیم پوربرزگر گورابی»؛

تنها راه سعادت «ایمان، جهاد و شهادت» است

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «ابراهیم پوربرزگر گورابی» آمده است: «اگر جهاد کردم و کشتم پیروزم، اگر من را کُشتند باز هم پیروز شده‌ام و این را فهمیده‌ام که تنها راه سعادت «ایمان، جهاد، شهادت» می‌باشد.
کد خبر: ۴۱۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵ - 14September 2020

اگر جهاد کردم و کشتم پیروزم، اگر من را کُشتند باز هم پیروز شده ام

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس وصیت‌نامه شهید «ابراهیم پوربرزگر گورابی» منتشر می‌شود.

پاسدار شهید «ابراهیم پوربرزگر گورابی» فرزند «حسین» در اول  فروردین 1345 در شهرستان «رشت» به دنیا آمد و در تاریخ 24 شهریور 1365 با سمت جانشين فرمانده گروهان در شلمچه بر اثر اصابت تركش خمپاره به سر و سينه، به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید

«شهادت فخـر اولیاء و فخر ماست» (امام خمینی)

خداوندا ما را یک لحظه هم که شده به خودمان وامگذار؛ خدایا تو رحمانی و بخشنده و مهربان، پروردگارا تو را به سر بریده سیدالشهداء تا ما را نیامرزیدی از این دنیا مبر. خدایا خودت می دانی که بنده ذلیل و گناهکار و معصیت کار هستم. خدایا توبه این بنده خوار و غرق در گناه را بپذیر «استغفرالله ربی و اتوب الیه». پروردگارا خودت می دانی که مرگ در بستر واقعاً برایمان ننگ است؛ پس بارالها عنایتی به این بنده ذلیل بنما و شهادت را نصیب این حقیر بگردان؛ چون بهترین بهترین مرگ کشته شدن در راه خداست و من هم دلم می خواهد همچون سرور شهیدان خونم در میدان نبرد ریخته شود و در جهاد در راه خدا جانم را فدا کنم.

پدر و مادر عزیزم و برادران و خواهرانم، خداحافظ؛ مرا ببخشید و از من راضی باشید تا من بتوانم در راه دین از میهن اسلامی خود دفاع کنم و پشتیبان خون شهیدان باشم تا بتوانم سرباز حزب الله باشم. من می خواهم که شما هم پشتیبان رزمندگان اسلام باشید و همه با هم ادامه‌دهنده راه شهیدان باشیم؛ فکرمان دنیا نباشد. اگر می خواهید اسلام را زنده و جاوید نگه دارید و آن را عملاً به تمام افراد بفهمانید، باید دنیا را نفی کنید، تا مال دنیا را نفی نکنید، هرگز نمی توانید به دستورات اسلام عمل کنید. من در این راه خون، سه کلمه را یاد گرفته ام؛ «ایمان به خدا، جهاد در راه خدا، شهادت در راه خدا» و می روم تا پیروز شوم. اگر جهاد کردم و کشتم پیروزم، اگر من را کُشتند باز هم پیروز شده ام و این را فهمیده ام که تنها راه سعادت «ایمان، جهاد، شهادت» می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار