چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر:

دفاع مقدس تهدید را به فرصت تبدیل کرد

سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» با بیان اینکه شهادت امام حسین (ع) باعث انسجام ملت‌های مسلمان و تشکیل جبهه مقاومت است، گفت: دفاع مقدس تهدید را به فرصت تبدیل کرد که باید این فرصت را مغتنم بشماریم.
کد خبر: ۴۱۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ - 14September 2020

دفاع مقدس تهدید را به به فرصت تبدیل کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کمیته بانوان بزرگداشت چهلمين سالگرد دفاع‌مقدس در دفتر مدیرکل امور بانوان و خانواده‌ استانداری برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدا اظهار داشت: هر دفاعی که برای خدا باشد، مقدس است.

وی با تاکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: تهديدات و اتفاقات در تاریخ تبدیل به فرصت می شود.

غریبی با بیان‌ اینکه شهادت امام‌ حسین (ع) باعث انسجام ملت های مسلمان و تشکيل جبهه مقاومت است، افزود: دفاع مقدس تهدید را به فرصت تبدیل کرد که باید آن را مغتنم بشماریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر عنوان کرد: کسب استقلال و افتخارات را مدیون شهدا هستیم و بايد یاد آن‌ها را گرامی داشت.

وی اظهار داشت: دفاع کردن در راه خدا جنسیت ندارد و در تمام‌ ادوار تاریخ ایران، زنان در کنار مردان به مجاهدت‌ پرداختند و حماسه آفریدند.

غریبی با بیان اینکه دشمنان به‌ این نتیجه رسیده اند که نظام جمهوری اسلامی، فرهنگی غنی دارد که از باورها نشأت گرفته است، افزود: دشمنان بعد از ناکامی در جنگ سخت علیه کشورمان، به دنبال شکست‌ فرهنگ ایران‌ است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به اینکه دشمنان در اتاق فکر به دنبال تغییر سبک زندگی هستند که لایه اول فرهنگ ایران اسلامی است، گفت: هفته‌ دفاع مقدس فرصتی مناسب‌ برای انعکاس فعالیت ایثارگرانه زنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها