فرمانده سپاه سردشت:

اتحاد مردم عاملی اثرگذار برای مقابله با توطئه دشمنان است

فرمانده سپاه سردشت گفت: انسجام و اتحاد بیش از پیش مردم در راستای پاسداری و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی اصلی اساسی بوده و عاملی اثرگذار برای مقابله با توطئه دشمنان به شمار می‌رود.
کد خبر: ۴۱۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ - 15September 2020

اتحاد مردم عاملی اثرگذار برای مقابله با توطئه دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ «غلامحسین محمدی» فرمانده سپاه پاسداران سردشت امروز در دیدار با پیشمرگان مسلمان سردشت با بیان اینکه این شهرستان مهد جنگ‌آوران بی‌ادعا و گمنام است، اظهار داشت: علاوه بر تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، حضور همه‌جانبه و گسترده مردم این خطه در عرصه‌های مختلف جامعه، علاوه بر تامین امنیت پایدار موجب رشد و توسعه نیز شده است.

وی با بیان اینکه مردم غیور این منطقه همواره مظهر وفا، صمیمت، شجاعت و شهامت بوده‌اند، افزود: انسجام و اتحاد بیش از پیش مردم در راستای پاسداری و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی اصلی اساسی بوده و عاملی اثرگذار برای مقابله با توطئه دشمنان به شمار می رود.

فرمانده سپاه سردشت با قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های پیشمرگان کرد مسلمان در طول هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: دیدار از پیشمرگان کرد مسلمان و خانواده‌های معظم شهدا، اقدامی در جهت پاسداشت غیورمردان و حماسه سازانی است که در مسیر تحقق دستاوردهای نظام و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی با تمام توان خود در مسیر نظام و انقلاب جانفشانی کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هیچگاه ایثار و از خودگذشتگی شهدای والامقام و رزمندگان این دیار را فراموش نمی‌کند، افزود: این وظیفه تک تک ما است که با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای پیشمرگ و ادامه دادن راه آنان که برای تداوم این انقلاب اسلامی تلاش کرده‌اند، از دستاوردها و اهداف آنان پاسداری کنیم.

سرهنگ «محمدی» و جمعی از کارکنان این نهاد با خانواده‌های «ابراهیم شاهی»، «رحمان محمودی‌آذر» و «احمد شیربیگی» از پیشمرگان کرد مسلمان قدیمی این شهرستان تجلیل کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار