مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

1400 برنامه در هفته دفاع مقدس استان قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: به مناسبت هفته هفته دفاع مقدس، یک هزار و 400 برنامه در سطح این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ - 15September 2020

سرتیپ دوم امیر «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، اظهار داشت: امسال با توجه به چهل سالگی دفاع مقدس برنامه‌های متعددی در پایگاه‌های بسیج، مساجد، یگان‌های نظامی، دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌های سطح استان برگزار می‌شود که شاخص‌ترین آنها روز 31 شهریور ارتباط زنده تصویری با رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور مسئولان ارشد و پیشکسوتان دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: با توجه به شراط شیوع کرونا در استان، این مراسم در 30 نقطه سطح استان و بصورت ارتباط مستقیم فیبر نوری صورت خواهد گرفت و از پیشکسوتان دفاع مقدس آن منطقه با حضور فرمانداران و مسئولان نظامی آن بخش تجلیل خواهد شد.

پیری با اشاره به رونمایی از 40 عنوان کتاب، بیان داشت: در هفته دفاع مقدس از 40 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی خواهد شد تا نسل جدید انقلاب با دلاوری‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان اسلام بیشتر آشنا شوند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به شرایط قرمز استان در شیوع کرونا و با همکاری سایر ادارات ، ارگان های اجرایی و مردمی و سازمان های مردم نهاد بنا داریم اکثر برنامه ها را بصورت مجازی برگزار کنیم تا ضمن ارزش گذاری به هفته دفاع مقدس میزان بهره مندی مردم استان را در این خصوص ارتقا دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و ارتباط مستقیم تصویری با رهبر معظم انقلاب اسلامی در قزوین در شبستان امیرالمومنین(ع) مسجد النبی(ص) روز یکشنبه هفته آینده از ساعت 8 صبح با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار و دیگر مسئولان برگزار خواهد شد و سایر شهرستانها نیز در سالن جلساتی که توسط فرمانداری ها اعلام خواهد شد این مراسم انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها