چهل‌سالگی سرو/ معاون سیاسی فرماندار شهرستان نیمروز:

رزمندگان دفاع مقدس کربلای دیگر رقم زدند

«یدالله شعیبی» گفت: انقلاب ما الگو گرفته از فرهنگ عاشورا و امام حسین(ع) است چرا که در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما کربلاهایی را رقم زدند.
کد خبر: ۴۱۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ - 15September 2020

رزمندگان دفاع مقدس کربلای دیگر رقم زدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان نیمروز با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

در این جلسه «یدالله شعیبی» معاون سیاسی فرماندار شهرستان نیمروز ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس مسیری بود که شهدا برای ما ترسیم کردند و راه را برای ما آیندگان نشان دادند.

وی گفت: دوران دفاع مقدس یکی از ماندگارترین دوران انقلاب اسلامی است برای ملت عزیز و شریف ما به‌ خصوص برای نسل جوان ما که می‌توانند با الگوبرداری از دفاع مقدس چراغ راهی برای آینده باشد.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان نیمروز گفت: هر آنچه که امروز ما داریم از خودگذشتگی و ایثار شهدا و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس است و اگر امروز کشور ما از هر گزندی مصون است به واسطه همین رشادتها در طول هشت سال دفاع مقدس است که امروز هم ادامه دار است.

این مسئول متذکر شد: دشمنان فکر می‌کردند این انقلاب نوپا با جنگی که بر ما تحمیل کردند از بین می‌رود ولی نمی‌دانستند که این انقلاب الگو گرفته از فرهنگ عاشورا و امام حسین (ع) است چرا که در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما کربلا‌هایی را رقم زدند.

وی در پایان از تمامی دستگاه‌ها خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هفته دفاع مقدس را با شکوه‌تربرگزار کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها