احزاب لبنانی:

عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی شدیدترین درجه انحطاط اخلاقی است

«نشست احزاب و گروه‌ها و شخصیت‌های ملی لبنان» اعلام کرد تسلیم شدن نظام‌های مرتجع در برابر دیکته‌های آمریکا بر ذلیل بودن آنها تأکید می‌کند.
کد خبر: ۴۱۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱ - 15September 2020

احزاب لبنانی: عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی شدیدترین درجه انحطاط اخلاقی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گروه معروف به «نشست احزاب و گروه ها و شخصیت های ملی لبنان» متشکل از احزاب و شخصیت های سیاسی مهم این کشور توافق عادی‌سازی روابط میان بحرین، امارات و رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، احزاب لبنانی اعلام کردند: عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی خیانت به امت و ملت و شدیدترین درجه انحطاط اخلاقی و انسانی است زیرا ساده‌ترین حقوق ملت فلسطین را که از سرزمینش آواره شده، نادیده گرفته و دشمن را به ادامه تجاوز، ظلم و جنایت‌هایش تشویق می‌کند.

آنها افزودند، تصمیم‌ نظام‌های مرتجع و خیانتکار برای عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی، آنها را شریک تمام جنایت‌های این رژیم می‌کند.

احزاب و گروه‌های لبنانی تأکید کردند، تسلیم شدن این نظام‌های خیانتکار در برابر خواست ارباب خود یعنی آمریکا بر ذلیل بودن آنها تأکید می‌کند. تصمیم به عادی‌سازی روابط مربوط به حال حاضر نیست بلکه این موضوع ار روابط سری با رژیم صهیونیستی به روابط علنی تغییر شکل داده و این موضوع، حجم توطئه‌‌ها علیه ملت فلسطین را نشان می‌دهد.

آنها افزودند، ملت فلسطین هیچ زمانی بر این رژیم‌های مرتجع حساب باز نکرده‌اند بلکه تکیه آنها بر خود و متحدان صادقشان یعنی جنبش‌های مقاومت در منطقه و جهان است.

احزاب لبنانی در پایان بار دیگر بر ایستادن در کنار ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت تا آزادسازی تمام خاک فلسطین تأکید کردند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار