روابط عمومی کنگره ۴۰۰۰ هزار شهید استان یزد:

تمام برنامه‌های کنگره شهدای یزد از هم اکنون آغاز شده است

«محمد برزگر» دبیر کمیته رسانه ارتباطات و روابط عمومی کنگره ۴۰۰۰ هزار شهید استان یزد گفت: تمام برنامه‌های کنگره از هم اکنون آغاز شده و برای اجلاسیه پایانی تعیین نشده است.
کد خبر: ۴۱۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴ - 15September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محمد برزگر» دبیر کمیته رسانه ارتباطات و روابط عمومی کنگره ۴۰۰۰ هزار شهید استان یزد اظهار داشت: هفته آینده اولین نشست خبری سردار «رضا پورشمسی» دبیر کنگره و همچنین «محمدعلی طالبی» استاندار یزد به عنوان رئیس کنگره برگزارخواهد شد و یک جمع‌بندی از گزارش کل کمیته‌ها در آن جلسه ارائه خواهد شد.

وی افزود: 22 کمیته فعال در کنگره که کارهای زیر ساختی را انجام می‌دهند برنامه‌های خود را به استاندار ارائه کرده اند و بسیاری نیز مورد تایید قرار گرفته است. 

دبیر کمیته رسانه ارتباطات و روابط عمومی کنگره ۴۰۰۰ هزار شهید استان یزد تاکید کرد: به علت وضع کنونی کشور و بحث شیوع کرونا امکان برگزاری کنگره شهدای یزد با حضور عموم مردم وجود ندارد. به همین دلیل تدبیری اندیشیده شده تا شکل کنگره تغییر کند و مطابق با شرایط جدید برگزار شود. این شیوه جدید مورد تایید سازمان بسیج نیز بوده و یزد از این حیث به عنوان نمونه در کشور معرفی شده است.

برزگر خاطر نشان کرد: تمام برنامه‌های کنگره از هم اکنون آغاز شده و برای اجلاسیه پایانی تعیین نشده است. همچنین به نیت ۴هزار شهیدی که عنوان کنگره ملی ما است تامین ۴هزار کمک هزینه جهیزیه، کاشت ۴هزار اصله نهال، نو سازی ۴هزار خانه، ارائه ۴هزار مشاور رایگان حقوقی، ترویج ۴هزار ازدواج آسان، حل ۴هزار پرونده حقوقی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار