«مهدی اسماعیل‌زاده بهابادی»:

وحدت مهمترین درس‌ ماندگار هشت سال دفاع مقدس است

«مهدی اسماعیل‌زاده بهابادی» سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهاباد اظهار داشت: خوداتکایی، مقاومت، توکل به خدا و وحدت از مهمترین درس‌های ماندگار هشت سال دفاع مقدس به شمار می‌روند.
کد خبر: ۴۱۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱ - 15September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «مهدی اسماعیل‌زاده بهابادی» سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهاباد با بیان اینکه بی‌شک بهترین زبان برای انتشار فرهنگ ناب دفاع مقدس به نسل امروز، زبان فاخر فرهنگ و هنر است گفت: ما باید در کنار محتوای غنی این حوزه بتوانیم نسل جوان کشور را با امورات هنری و ارزشی پیوند دهیم  زبان هنر زبان گویائی است و اجرای برنامه‌های مختلف با زبان هنر از اهمیت بالائی برخوردار است.

مهدی اسماعیل‌زاده با بیان اینکه بسیاری از کارهای ماندگار در دوران دفاع مقدس امروز می‌تواند راه‌گشای بسیاری از مسائل روزمره باشد و بازخوانی آن‌ها برای نسل جوان یک ضرورت مهم است افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و شهدا است.

وی بیان کرد: امروز ارزش‌های دفاع مقدس به کادر درمانی ما انرژی مثبت داد تا این‌گونه موفقیت‌آمیز این مسیر طی شده و ایرانیان همیشه ثابت کرده‌اند که در روزهای سخت در کنار یکدیگرند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی را مرهون خون شهدا هستیم، گفت: جان‌فشانی شهدا و رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس سبب شد تا انقلاب اسلامی ایران تداوم پیدا کند و باعث بیداری بسیاری از ملت‌ها شده و خوداتکایی، مقاومت، توکل به خدا و وحدت از مهمترین درس‌های ماندگار هشت سال دفاع مقدس به شمار می‌روند.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بهاباد تصریح کرد: کارکردهای دوران دفاع مقدس در یک مقطع تاریخی خاص تمام نمی‌شود و کارکردهای آن برای تمام اعصار قابلیت بازگویی و استفاده دارد به طوری‌ که همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی گفته‌اند «دوران دفاع مقدس همچون گنجی است که هر کسی باید به اندازه توانمندی‌اش گوهری از این گنج را استخراج کند».

وی  عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط اعضای کمیته فرهنگی هنری هفته دفاع مقدس شهرستان بهاباد سعی داریم برنامه‌های مختلفی و متنوعی را در سطح این شهرستان برای مردم اجرا کنیم.

متولی فرهنگ در بهاباد به اجرای 59 برنامه فرهنگی هنری در هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در هفته دفاع مقدس بیش از 59 برنامه با موضوعات مختلف در این شهرستان اجرا می‌شود که برگزاری شب شعر دفاع مقدس، تهیه مستندی از شهدا و رزمندگان شهرستان، تهیه و جمع‌آوری آثار و عکس‌های شهدا و رزمندگان بهابادی دوران دفاع مقدس، رونمائی از کتاب یکی از شاعران بهاباد، ایجاد کانال دفاع مقدس و شهدا در فضای مجازی و واتساب، برگزاری یادواره شهدای شهرستان، دیدار و سرکشی اصحاب هنر و رسانه با خانواده شهدا ازعمده‌ترین برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و اکثر برنامه‌ها نیز در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار