در قالب طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» انجام شد؛

تجلیل از خانواده شهید روحانی «حسن تمکینی‌وش» در آذربایجان‌ غربی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و تعدادی از مسئولان دیگر استان در قالب طرح سه‌شنبه‌های تکریم از خانواده شهید روحانی «حسن تمکینی‌وش» تجلیل و قدردانی کردند.
کد خبر: ۴۱۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸ - 15September 2020

تجلیل از خانواده شهید روحانی «حسن تمکینی‌وش» در آذربایجان‌غربی

به‌گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام اباذر بیگی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و تعدادی از مسئولان دیگر در قالب طرح سه‌شنبه‌های تکریم از خانواده شهید روحانی «حسن تمکینی‌وش» تجلیل و قدردانی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در این مراسم با اشاره به اینکه شهدا با جان و دل در راه دفاع از دین، وطن و ناموس به جبهه‌ها شتافتند، اظهار داشت: شهدا جایگاه والایی در جامعه دارند و برای معرفی آنها نباید تنها به چاپ پوستر و بنر اکتفا کرد بلکه باید سیره و منش آنها را به نسل جوان شناساند.

حجت‌الاسلام ناصر خدایاری افزود: تکریم و احترام خانواده‌های شهدا وظیفه همگان بوده و طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» تنها گوشه‌ کوچکی از زحمات خانواده شهدا را می‌تواند جبران کند و در این طرح سعی می‌شود یاد و نام شهدا حفظ شده و از خانواده‌های آنها نیز دلجویی شود.

وی عنوان کرد: زمانی رزمندگان دفاع مقدس برای دفاع از باورها و انقلاب به جبهه‌ها شتافته و جهاد سخت انجام دادند و در حال حاضر که جنگ نرم از سوی دشمنان به راه افتاده نیاز به جهاد نرم در برابر دشمنان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس بوده و جا دارد تا در این سال هر چه بیشتر به فلسفه دفاع مقدس و سیره و روش شهدا پرداخت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار