فرمانده هنگ مرزی سردشت:

سطح تعاملان فرماندهان مرزی ایران و عراق با توجه به تحرکات اخیر دشمنان افزایش یابد

فرمانده هنگ مرزی سردشت گفت: با توجه به تحرکات و نقشه‌های شوم دشمنان ضرورت دارد، سطح تعاملات فرماندهان مرزی ایران و عراق افزایش یابد و به بهترین نحو بهره‌برداری شود.
کد خبر: ۴۱۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ - 16September 2020

سطح تعاملان فرماندهان مرزی ایران و عراق با توجه تحرکات اخیر دشمنان باید افزایش یابد

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، امروز نشست مشترک سرهنگ سلیمان بایرامی فرمانده هنگ مرزی سردشت با فرماندهان مرزی سلیمانیه در شمال عراق برگزار شد.

فرمانده هنگ مرزی سردشت در این نشست، افزایش تعامل و همکاری‌های طرفین را عاملی مهم برای رفع مشکلات مرزی عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به تحرکات و نقشه‌های شوم دشمنان ضرورت دارد، سطح تعاملات طرفین افزایش یابد و به بهترین نحو بهره‌برداری شود.

وی اضافه کرد: تلاش برای افزایش سطح همکاری‌ها و روابط متقابل بیشتر موجب ایجاد امنیت پایدار و مطلوب تر در مرزهای ۲ کشور خواهد شد. 

سرتیپ «عمید فخرالدین» کلانتر مرزی کشور عراق در منطقه سلیمانیه نیز در این نشست از روابط مرزی دو طرف ابراز خرسندی و بر همکاری و تعامل بیشتر برای  رفع مشکل مرزی تاکید کرد.

در پایان این نشست مشترک مرزی تفاهم نامه‌ای به امضا رسید و بر ضرورت گسترش و تحکیم روابط و همکاری‌های متقابل، گشایش بازارچه‌های مرزی و بهبود معیشت قانونی مرزنشینان تاکید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها