فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار نمی‌شود

سردار «ابوالقاسم چمن» گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، برنامه‌ای برای رژه نیرو‌های مسلح در ۳۱ شهریور نخواهیم داشت.
کد خبر: ۴۱۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ - 16September 2020

رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار نمی شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «ابوالقاسم چمن» فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی امروز در نشست خبری با اهل رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شعار محوری چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس «ما قوی هستیم» است و طبق این شعار ما ثابت کرده ایم در تمامی حوزه ها قوی هستیم و در بخش های مختلف توانسته ایم به خودباوری و قله های موفقیت دست یابیم.

وی ادامه داد: در سایه نعمت ولایت و رهبری، همبستگی مردم و اقتدار نیرو‌های مسلح، شاهد شکوفایی در عرصه‌های علم، پژوهش، استقلال فرهنگی و ارتقا معنویت و سبک زندگی اسلامی و انقلابی در کشور هستیم.

سردار ابوالقاسم چمن بیان کرد: تمامی برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود و برنامه‌ای برای رژه نیرو‌های مسلح در ۳۱ شهریور نخواهیم داشت.

وی با تشریح برنامه‌های چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ۴۰۳ عنوان برنامه در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصاد مقاومتی در خراسان شمالی تعریف‌شده که طی آن ۲۱۲ برنامه در سطح نواحی و شهرستان‌های استان اجرایی می‌شود همچنین ۱۹۱ برنامه تخصصی توسط بسیج در تعامل با رده‌های دستگاه اجرایی انجام خواهد شد.

سردار ابوالقاسم چمن عنوان کرد: بازسازی عملیات نصر در شهرستان اسفراین، برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس با حضور دستگاه‌های اجرایی نقش‌آفرین در جنگ تحمیلی، تقدیر از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و رونمایی از سرود‌ها و نمایش‌های انقلابی و دفاع مقدس ازجمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در سطح ملی برای هر استان یک هفته به عنوان گرامیداشت دفاع مقدس و تبیین و بررسی نقش استان در دفاع مقدس مشخص شده است که از ۲۶ مهرماه تا دوم آبان ماه هفته دفاع مقدس ویژه استان خراسان شمالی اعلام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار