چهل‌سالگی سرو/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی:

ایجاد بازدارندگی دفاعی از برکات دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام «ماشاالله عبدی» گفت: ایجاد بازدارندگی دفاعی از دیگر برکات دفاع مقدس است که علاوه بر اینکه در مقطع جنگ هشت ساله یک وجب از خاک ایران اسلامی را دست دشمن نداد، بلکه اقتدار امروز برگرفته از همان بازدارندگی دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۱۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ - 16September 2020

ایجاد بازدارندگی دفاعی از برکات دفاع مقدس است

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، حجت‌الاسلام «ماشاالله عبدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی در نشست تخصصی بسیجیان طلاب و مدیران حوزه علمیه استان با موضوع گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس ویژگی‌ها و کاربردهای بسیار زیادی دارد که  به کارگیری آنها در شرایط امروز بسیار می‌تواند راهگشا باشد و چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصتی ارزشمند در این راستا است که همه باید به نحو احسن از آن استفاده کنند.

وی افزود: تربیت نسل کارآمد و دلسوز از مهم‌ترین برکات و ثمرات دفاع مقدس است؛ چرا که جنگ یک دانشگاه بود و در این فضای دانشگاهی بسیاری از انسان‌های دلسوز و کارآمد تربیت شدند.

عبدی اظهار کرد: نسلی که دفاع مقدس آن را تربیت کرد علاوه بر اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی مقتدرانه علیه توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد، توانست در طول چهل سال به دستاوردهای بسیار زیادی دست پیدا کند.

وی شکوفایی ظرفیت‌های نهفته درون کشور و کشف استعدادها را از برکات دیگر دفاع مقدس خواند و گفت: از این طریق رزمندگان در بسیاری از عملیات‌ها به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کردند.

عبدی بیان کرد: ایجاد بازدارندگی دفاعی از دیگر برکات دفاع مقدس است که علاوه بر اینکه در مقطع جنگ هشت ساله یک وجب از خاک ایران اسلامی را دست دشمن نداد، بلکه اقتدار امروز برنگرفته از همان بازدارندگی دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس ارائه نسخه‌های اطمینان بخش برای اداره کشور را به خوبی نشان داد، گفت: از این مهم‌تر اینکه این نسخه مبتنی بر ظرفیت‌های داخلی است و دفاع مقدس به خوبی نشان داد می‌توان با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور را اداره کرد.

عبدی با تاکید بر اینکه امروز نیازمند این هستیم این فاکتورهای مهم را از دفاع مقدس برای پیشبرد گام دوم استفاده کنیم، افزود: امروز دفاع همچنان باقی است اما نوع و شیوه دفاع متفاوت شده و تنها نسخه ای که در این عرصه می تواند کارساز باشد دفاع مقدس است.

وی با تقدیر از تلاش‌های ستاد گزامیداشت چهل‌سالگی دفاع مقدس بیان کرد: مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم در استان و هم در سایر یگان‌های نیروهای مسلح تلاش‌های قابل تقدیری در راستای تبیین رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان انجام داده اما چهل سالگی دفاع مقدس یک فرصت ویژه است که باید به خوبی از آن استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار