چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

اجرای دو هزار عنوان برنامه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در بوشهر

سرهنگ پاسدار علیرضا غریبی با اشاره به اینکه برنامه ها و روزشمار 40 سالگی دفاع مقدس از سوم خرداد تا پایان اسفند در قالب 43  هفته برگزار خواهد شد گفت: دو هزار عنوان برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان بوشهر اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲ - 16September 2020

اجرای دو هزار عنوان برنامه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در بوشهرسرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ماموریت‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس را برشمرد و اظهار داشت: وقوع انقلاب اسلامی یک نهضت بود که باید قدران آن باشیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ کشور ما است گفت: کسب استقلال و افتخارات را مدیون شهدا هستیم و بايد یاد آن‌ها را گرامی داشت.

غریبی با اشاره به چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس افزود: برنامه ها و روزشمار 40 سالگی دفاع مقدس از سوم خرداد تا پایان اسفند در قالب 43 هفته برگزار خواهد شد.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر از افتتاح نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در 31 شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در موزه دریایی و دریانوردی خلیج فارس بوشهر با مشارکت سازمان‌ها، اداره‌ها و نهاد‌ها اشاره کرد و تصریح کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در روز ۳۱ شهریور با برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان در حسینیه عاشقان ثار الله بوشهر ساعت 9 صبح با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آغاز می‌شود.

وی از برگزاری 2 هزار عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح استان خبر داد و افزود: به علت شیوع ویروس کرونا برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و یا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار