مقاومت اسلامی بحرین اعلام کرد؛

تشکیل «گردان شهدای قدس» برای مقابله با حضور صهیونیستها در بحرین

مقاومت اسلامی بحرین از تشکیل گردان شهدای قدس برای مقابله با صهیونیستها در این کشور خبر داد و اعلام کرد: توافق سازش میان مزدوران با تل‌آویو سرابی بیش نیست.
کد خبر: ۴۱۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱ - 16September 2020

تشکیل «گردان شهدای قدس» برای مقابله با حضور صهیونیستها در بحرینبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گردان‌های وعدالله، مقاومت اسلامی در بحرین از تشکیل گردان شهدای قدس خبر داد و اعلام کرد که تأسیس آن با هدف مقاومت در برابر حضور رژیم صهیونیستی در بحرین است.

گردان‌های وعد الله امروز چهارشنبه ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۰ با صدور بیانیه‌ای نظامی اعلام کرد: گردان‌های وعدالله به نام خود و به نام رزمندگان مقاومت اسلامی بحرین از گردان شهدای قدس ویژه مقاومت در برابر حضور صهیونیست‌ها در بحرین رونمایی می‌کند و باب پیوستن به گردان شهدای قدس را می‌گشاید. ما در گردان‌های وعدالله و بقیه گروههای مقاومت اسلامی بحرین و ملت ما، عاشق جنگ و مبارزه با دشمن صهیونیست و مقاومت در برابر سیاست‌های استکباری که به دنبال دیکته آن بر ملت و امت ما هستند، هستیم.

در این بیانیه ضمن مخالفت با توافق سازش میان بحرین و رژیم صهیونیستی، آمده است: این توافق مغایر با اصول و ارزشهایی مردم بحرین است و ملت بحرین با هر نوع عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها و سازش با آن به شدت مخالف است.

گردان‌های وعدالله بیان کرد: عادی سازی با دشمن صهیونیست باطل و در واقع در راستای تکمیل ریشه دوانیدن این غده سرطانی در کالبد امت اسلامی است. این ثمره تعفن بار سال‌ها خیانت رژیم‌های صهیونیست زده به اصول اعتقادی و اراده ملت‌های آزاده است. این سرآغازی برای حضور دیپلماسی و تعامل تجاری و تبادل فرهنگی و حضور امنیتی در کشوری است که پایگاه‌ها و مراکز نظامی بیگانه زیادی در آن وجود و از حاکمیت کشور چیزی نمانده است.

در این بیانیه تاکید شده است: آنچه میان رژیم‌های مزدور و وابسته به استکبار با دشمن صهیونیست می‌گذرد، از نظر عقلی و شرعی و مردمی مردود است. تلاش مزدور آمریکاییها بر باد خواهد رفت و راه به جایی نخواهد برد و رویاهایش سرابی بیش نیست که تشنگان آن‌را آب می‌پندارند و طعم تبعات اقدامش را به زودی خواهد چشید.

گردان‌های وعدالله اعلام کردند: ملت بحرین نقش برجسته ای در مقاومت علیه عادی سازی ایفا خواهند کرد و دشمن صهیونیست در سرزمین پاک بحرین نمی‌تواند وجود نحس خود را تثبیت کند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها