جنبش مقاومت اسلامی النجباء:

حاکمان بحرین و امارات با صهیونیست‌ها معاهده تسلیم و شکست امضا کردند

جنبش مقاومت اسلامی النجباء با صدور بیانیه‌ای از روز امضای توافق سازش میان بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی به‌عنوان یکی از روزهای سیاه تاریخ امت عربی ـ اسلامی یاد کرد.
کد خبر: ۴۱۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ - 17September 2020

حاکمان بحرین و امارات با صهیونیست‌ها معاهده تسلیم و شکست امضا کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با صدور بیانیه‌ای روز امضای توافق سازش میان رژیم‌های امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی را یکی از روزهای سیاه در تاریخ امت عربی اسلامی توصیف کرد که موجب گسترش غده سرطانی اسرائیل در پیکر امت خواهد شد.

بیانیه نُجَباء، امارات و بحرین را رژیم‌هایی سست‌بنیاد خوانده است که حاکمان سست‌عنصرشان معاهده تسلیم و شکست را امضا کرده‌اند.

در ادامه بیانیه با اشاره به غیرمنتظره نبودن این اقدام خائنانه، آمده است: این رژیم‌ها و رژیم صهیونیستی در رحم انگلیس شکل گرفته و در آغوش استعمار و آمریکا پرورش یافته‌اند؛ همین رابطه خویشاوندی باعث می‌شود که به بهانه صلح متحد شوند.

جنبش نُجَباء خاطرنشان ساخته است: این رژیم‌های عربی هیچ‌گاه با اسرائیل نجنگیده‌اند و حتی از حملات لفظی نیز پرهیز کرده‌اند؛ بلکه همواره هر تلاشی برای وحدت امت را ناکام گذاشته و نیروهای آزادی‌خواه، انقلابی و جهادی را نابود کرده‌اند و کلیه امکانات مالی خود را برای گسترش تروریسم و نابودی کشورهای بزرگ و مؤثر عربی ازجمله مصر، عراق، سوریه، لبنان، لیبی، تونس، الجزایر، سودان و یمن به‌کار گرفته‌اند.

در بیانیه مزبور با انتقاد از به حاشیه راندن حقوق ملت فلسطین در دالان معاهداتی نظیر کمپ‌دیوید و "اسلو، تصریح شده است: طی دو دهه اخیر، رژیم‌های سازشکار برای حفظ خود و غافل نمودن امت اسلامی از اعمال خصمانه رژیم اشغالگر قدس، به طائفه‌گرایی، تفرقه افکنی، تندروی و پشتیبانی از گروه‌های تروریستی مثل القاعده و داعش پرداختند تا از این رهگذر به برتری راهبردی اسرائیل کمک کرده و مقاومت ضدصهیونیستی را از بین ببرند.

مقاومت اسلامی نُجَباء در پایان تأکید کرده است که با وجود تلخکامی و رنج مجاهدان آزاده، این تلاش‌های خبیثانه به تقویت اراده مقاومت در آنان منتهی خواهد شد، زیرا روح مقاومت و شعله مبارزه روشن است و فلسطین همچنان محور و چراغ جهاد و آینده‌ای که قلب مجاهدان برایش پر می‌کشد، باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها