باقر درویش:

رژیم آل خلیفه حتی اعتراضات حمایت از فلسطین را سرکوب می‌کند

رئیس انجمن حقوق بشر بحرین ضمن انتقاد از سازش مسئولان این کشور با رژیم صهیونیستی اعلام کرد که رژیم آل خلیفه حتی اعتراضات حمایت از فلسطین را سرکوب می‌کند.
کد خبر: ۴۱۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ - 17September 2020

رژیم آل خلیفه حتی اعتراضات حمایت از فلسطین را سرکوب می کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «باقر درویش» رئیس انجمن حقوق بشر بحرین اعلام کرد: مردم بحرین مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند و نظام بحرین هیچگاه از سرکوب اعتراضات حتی اعتراضاتی که در حمایت از ملت فلسطین صورت گرفته، خودداری نکرده است.

وی با بیان این مطلب افزود: از سالها پیش برگزاری تظاهرات در بحرین ممنوع است و مردم این کشور اجازه ندارند حتی با وجود اعلام تصمیم به برگزاری اعتراضات، به طور علنی تظاهرات کنند. به همین علت، در سال های گذشته نه فقط اعتراضات علیه نبود آزادی و دموکراسی و تظاهرات مسالمت آمیز در بحرین بلکه تظاهرات و اعتراضات در حمایت از مردم فلسطین نیز توسط نیروهای امنیتی بحرین سرکوب می شود.

مقامات بحرین، امارات متحده عربی، رژیم صهیونیستی و آمریکا سه شنبه شب طی مراسمی در کاخ سفید توافقنامه سازش موسوم به «توافقنامه صلح آبراهام» را امضا کردند. هدف از امضای این توافقنامه، عادی سازی روابط میان ابوظبی- منامه و تل آویو است. در این مراسم، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به همراه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزرای خارجه امارات متحده عربی و بحرین شرکت داشتند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها