مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان خبر داد؛

رونمایی از 60 عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس کرمان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در هفته بزرگداشت دفاع مقدس از 60 عنوان کتاب که به معرفی شهدای استان می‌پردازند رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ - 17September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ پاسدار «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در جمع خبرنگاران از دیدار تصویری اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین روز از هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: این برنامه به صورت زنده از شبکه های یک سیما و شبکه خبر نیز پخش خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان گفت: برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوم خرداد آغاز شده و با توجه به اینکه امسال با اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی همراه است، برنامه ها بزرگداشت هفته دفاع مقدس ویژه تدارک دیده شده است.

مهدوی‌فرد با اشاره به رونمایی از 60 عنوان کتاب که 10 عنوان آن متعلق به شهدای ناحیه انتظامی می‌باشد، ادامه داد: تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و اجرای برنامه تلویزیونی پلاک 40 توسط صدا و سیمای استان کرمان به‌صورت زنده از موزه دفاع مقدس کرمان در همین راستا برنامه ریزی شده است.

در ادامه سرهنگ «محمدعلی نظری» جانشین سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: برنامه ها بزرگداشت هفته دفاع مقدس از 29 شهریور با دیدارهای سه دستگاه نظامی با مسئولان استان آغاز می شود.

محمدعلی نظری با بیان اینکه در راستای طرح محرومیت‌زدایی و سازندگی، در این ایام خانه های محرومین ساخته شده در 11 شهرستان افتتاح خواهد شد ادامه داد: بازدید رایگان از موزه دفاع مقدس همراه با روایت گری یادگاران دوران دفاع مقدس،پخش برنامه پلاک 40 در 10 شب با همکاری صداوسیما از موزه دفاع مقدس انجام خواهد شد.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان از تجدید میثاق با شهدا توسط بسیج دانش آموزی خبر داد و گفت: اهدای «نشان حاج قاسم»، حضور راویان در مدارس، رزمایش خدمات مؤمنانه در مصلی از جمله برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس است.

وی متذکر شد: حضور در نمازجمعه، اعزام تیم های پزشکی به مناطق کم برخوردار، تجلیل از کادر پزشکی نظامی و تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران و ویژه برنامه تجلیل از بانوان ایثارگر از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار