معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد خبر داد؛

اعزام تیم‌های دندان پزشکی به مناطق روستایی کم برخوردار یزد

سرهنگ «علی نوری‌زاده» از توزیع ۴ هزار بسته بهداشتی در حوزه پیشگیری از دهان و دندان و همچنین اعزام تیم‌های دندان پزشکی به مناطق روستایی کم برخوردار دو شهرستان تفت و ابرکوه به مناسبت برگزاری کنگره ملی ۴ هزار شهید استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۴۱۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ - 17September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «علی نوری‌زاده» معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: امسال و با توجه به چهلمین سالگرد دفاع مقدس و برگزاری کنگره ملی 4 هزار شهید استان موسسه تأمین درمان بسیجیان دو خدمت ویژه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی پیرامون فعالیت‌های موسسه تأمین درمان بسیجیان گفت: این موسسه که یکی از مجموعه‌های بنیاد تعاون بسیج در استان یزد به شمار می‌رود تاکنون توانسته خدمات ارزشمندی را در حوزه درمانی به مردم شریف یزد به ویژه آحاد بسیجیان ارائه کند که از این منظر جایگاه خوبی نیز در سطح کشور دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد افزود: یکی از دو خدمت ویژه‌ای که در دستور کار قرار گرفته است توزیع 4 هزار بسته بهداشتی در حوزه پیشگیری از دهان و دندان و همچنین کرونا بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار و طرح کرامت بوده و دیگری اعزام تیم‌های دندان پزشکی به مناطق روستایی کم برخوردار دو شهرستان تفت و ابرکوه است.

نوری زاده خاطر نشان کرد: این دو تیم در هفته دفاع مقدس به روستاهای نصرآباد تفت و اسفند آباد ابرکوه اعزام و به مردم این مناطق خدمات دندان پزشکی ارائه خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار