چهل‌سالگی سرو/ مسئول حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه کربلای مازندران:

رسانه‌های انقلابی باید در شبکه‌های اجتماعی در مسیر شهدا گام بردارند

سرهنگ «حسین محمودی» با بیان اینکه انعکاس و بیان رشادتهای دفاع مقدس برعهده همه اقشار به ویژه رسانه‌هاست، گفت: رسانه‌های انقلابی باید در شبکه‌های اجتماعی مختلف در مسیر شهدا گام بردارند.
کد خبر: ۴۱۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ - 17September 2020

رسانه‌های انقلابی باید در شبکه‌های اجتماعی در مسیر شهدا گام بردارندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «حسین محمودی» مسئول حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه کربلای مازندران ظهر امروز در نشست تخصصی کارگروه رسانه و ورزش به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس موجب همگرایی و هم‌افزایی مردم ما شد، وحدت و همدلی میان فرماندهان گردان، سربازان مثال زدنی‌است که اکنون نیز این یکدلی در سنگر انقلاب باید برای ما یک الگوی رفتاری و اخلاقی باشد.

محمودی گفت: انعکاس و بیان رشادتهای دفاع مقدس برعهده همه اقشار به ویژه رسانه‌هاست زیرا متولی اصلی این امر است در این راستا مقام معظم رهبری نیز فرمودند اگر رهبر نبودم مسئول فضای مجازی کشور می‌شدم که فرمایش ایشان نشان دهنده اهمیت این امر در فضای امروز جامعه است و رسانه‌های انقلابی باید در شبکه‌های اجتماعی مختلف در مسیر شهدا گام بردارند.

این مسئول گفت: عکس، تمثال، زندگی‌نامه، وصیت‌نامه شهدا در سایت جامع مازندران وجود دارد که می‌توانیم با این اسناد جهت ترویج اهداف شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

محمودی افزود: امروزه با پیشرفت تکنولوژی همه اخبار به سمت کانالها و رسانه‌ها در فضای مجازی هدایت شد که باید سواد رسانه ای و اندوخته‌های مردم را افزایش دهیم.

این مسئول بیان کرد: دفاع مقدس را گرامی می‌داریم حادثه عظیمی بود که همه ما را بیمه کرد در زمان دفاع مقدس همه گروه‌های سنی جوانان و پیران حضور داشتند که موجب بالندگی کشور و انقلاب ماست و نشان می‌دهد ما به حق هستیم در کشور ما به درستی دفاع مقدس را گرامی می‌دارند این امر برگرفته از ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: برای دفاع از کیان در دفاع از حریم و حرم اهل بیت شهدای زیادی را تقدیم کردیم که این شهدا حجت را بر ما تمام کردند.

محمودی در زمینه تکریم خانواده شهدا بیان کرد: عظمت خانواده شهدا قابل ستایش است که مقابل خبر شهادت فرزندانشان با صبر و حوصله وضو گرفته و نماز شکر می‌خوانند بدانیم ما حکومت برحقیم حکومت امام زمانی هستیم.

وی افزود: اگر جوانان رهرو واقعی شهدا باور، ایمان، اخلاص و روحیه دفاع مقدس را داشته باشند قطعا شاهد رشد و ارتقاء نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام زمینه‌ها خواهیم بود.

این مسئول  ادامه داد: ورزش و تربیت جوان انقلابی و ارزشی در این عرصه بسیار اهمیت دارد که همه دستگاه‌ها باید به اداره ورزش و جوانان کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها