جشنواره شعر بسیج در لرستان برگزار می‌شود

نهمین دوره جشنواره سراسری شعر بسیج با عنوان رازهای ارغوانی در لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰ - 17September 2020

جشنواره شعر بسیج در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، نهمین دوره جشنواره سراسری شعر بسیج با عنوان رازهای ارغوانی در بیش از هفت موضوع و با شرکت شاعران بسیجی لرستان برگزار می‌شود.

آثار دریافتی در قالب‌های شعری؛ کلاسیک، سپید و نیمایی، سـرود و تصنیف و کودک و نوجـوان پذیرفته می‌شود و حتما باید تازه سروده باشد و در صورت تکراری بودن اثر در هر مرحله از داوری کنار گذاشته خواهد شد.

جشنواره مختص شاعران بسیجی بوده و شرکت سایر شعرا پس از ثبت نام و عضویت در بسیج امکان پذیر می‌باشد و هر شاعر می‌تواند در سه موضوع و در هر موضوع حداکثر سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید. آثار متقاضی شرکت در جشنواره پس از وصول به دبیرخانه و بر اساس زمان بندی اعلام شده در دو مرحله انتخاب و داوری نهایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

ارسال آثار صرفا از طریق  آدرس اینترنتی www.basijhonarmandan.ir امکان پذیر بوده و به آثار ارسالی خارج از فرایند قید شده ترتیب اثر داده نخواهد شد و مهلت ارسال آثار تا 29 شهریور است.

بنابراین گزارش بخش‌های موضوعی جشنواره رازهای ارغوانی شامل: روایت مردان و زنان حماسه ساز هشت سال دفاع مقدس، مکتب سلیمانی شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی، مدافعان حرم، تقویت محور مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی، جهش تولید، اقتدار و بالندگی، شکست تحریم‌های ظالمانه ،الفبای ایثار، مدافعان سلامت،کمک مومنانه مواسات و همدلی، زخم‌های شعله ور افشای جنایت‌های ایادی استکبار جهانی، مقاومت مردم مظلوم یمن ، فلسطین، سوریه، عراق و...سبک زندگی اسلامی ایرانی مسجد محوری و تحقق محله اسلامی، حجاب و عفاف، عدالت محوری، رشد جمعیت، فرزند آوری و تحکیم بنیان خانواده، ساده زیستی، مصرف کالای ایرانی.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها