نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

خداوند دفاع مقدس را یک ذخیره درس آموز برای نسل امروز و فردا قرار داده است

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یک سرمایه عظیم و ارزشمند است و خداوند آن را یک ذخیره درس آموز برای نسل امروز و فردا قرار داده است.
کد خبر: ۴۱۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵ - 18September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به آیه ۳۲ سوره مائده اظهار کرد: در وجود انسان ظرفیتی وجود دارد که برگرفته از وجود خداست، که این ظرفیت و کرامت با کل انسان‌ها برابری می‌کند.

وی افزود: زمانی که در انسان عقل بر شهوت غلبه کند و انسان در ظرف ایمان حرکت کند می تواند به کمال برسد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به  چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یک سرمایه عظیم و ارزشمند است و خداوند دفاع مقدس را یک ذخیره درس آموز برای نسل امروز و فردا قرار داده است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام تصریح کرد: هر چه در دفاع مقدس بود برگرفته شده از مکتب اهل بیت (س) بود و این مکتب در آن دوران به منصه ظهور رسید.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه یکی از در‌س‌های عاشورا این است که مرگ با عزت را زندگی و حیات با خفت را مرگ بدانیم تاکید کرد: دشمن با هدف سلب توانمندی‌های تهی کردن ما از درون جنگ را آغاز کرد اما مردم ایران با رهبری مردی که پرورش یافته مکتب اهل بیت بود خواب‌های آشفته دشمن را بدون تعبیر گذاشت.

وی با بیان این که دشمنان به دنبال حذف ارزش‌های دفاع مقدس هستند ابراز داشت: ارزش‌های دوران دفاع مقدس مطابق با فطرت انسانهاست و این ویژگی منحصر به فرد این ارزش‌ها، آنان را حذف نشدنی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام ادامه داد: مردمی که در دوران دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمنان ایستادند و در تمامی دوران انقلاب پشتیبان این نظام مقدس بودند، سزاوار خدمت هستند و نباید امروز با مشکلات اقتصادی مواجه شوند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: متاسفانه امروز اقتدار و هماهنگی در دولت وجود ندارد و نتیجه‌اش گرانی‌ها و بی ثباتی اقتصاد است‌.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام گفت: رییس جمهور در وعده های انتخاباتی اعلام کرده بود که کلید مشکلات را در دست دارد خب کی باید این وعده عملی شود؛ واقعا زندگی بر مردم سخت می‌گذرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند؛ وضعیت استان وضعیت خوبی نیست، همه باید کمک کنیم تا شر این ویروس منحوس کنده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار