ارسال ۷۰ اثر به جشنواره استانی فیلم مقاومت یزد

«ملاحسینی اردکانی» مدیر اجرایی جشنواره فیلم مقاومت در استان یزد با اشاره به پایان داوری بخش استانی این جشنواره، گفت: ۷۰ اثر به جشنواره استانی فیلم مقاومت یزد ارسال شد.
کد خبر: ۴۱۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷ - 18September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «مصطفی ملاحسینی اردکانی» مدیر اجرایی جشنواره فیلم مقاومت در استان یزد با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره مقاومت در استان یزد، گفت: هدف از این جشنواره شناسایی پتانسیل و استعداد فیلمسازان بسیجی استان‌ و ایجاد انگیزه برای ورود این افراد به دل سینمای حرفه‌ای است که در بخش فیلمسازان بسیجی در دو سطح استانی و ملی برگزار شد.

دبیر اجرایی بخش فیلمسازان بسیجی استان یزد با بیان اینکه آثار منتخب استانی به صورت مستقیم به بخش مسابقه ملی فیلمسازان بسیجی راه پیدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره مقاومت یزد دو‌شنبه (7 مهر) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در باغ‌موزه دفاع مقدس یزد همراه با پخش مستقیم ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس از شبکه استانی یزد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در ۱۵ محور برگزار می‌شود، اذعان داشت: «ولایت‌فقیه و رهبری»، «شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت»، «تمدن نوین اسلامی»، «ایران مقتدر»، «انقلابی بودن و مدیریت جهادی»، «اقتصاد مقاومتی»، «فرهنگ و تفکر بسیجی»، «نقش جوانان و زنان در انقلاب»،‌«جنگ نرم و نفوذ دشمن در عرصه‌های مختلف» و «تهدیدها و فرصت‌های فضای مجازی» از محورهای جشنواره مذکور است.

مدیر اجرایی بخش فیلمسازان جشنواره مقاومت یزد با بیان اینکه با اتمام مهلت دریافت آثار،70 اثر در دبیرخانه این جشنواره به ثبت رسیده است اعلام کرد: آثار در 4 بخش فیلم داستانی فیلمنامه، مستند و نماهنگ ارسال‌شده است.

ملاحسینی اردکانی از داوری آثار با پایان یافتن مهلت ارسال خبر داد و افزود: احمد پهلوانیان، محمدرضا حاجی غلامی و سید جلال دهقانی اشکذری داوری این دور از جشنواره را بر عهده داشته‌اند.

مدیر اجرایی استانی جشنواره مقاومت یزد با اشاره به اینکه یک اثر در هر بخش برای شرکت در مرحله کشوری برگزید شده است، اذعان داشت: از فیلمسازان استانی دعوت می‌شود تا آثار خود را حداکثر تا تاریخ پنجم آذرماه از طریق تارنمای جشنواره به نشانی http://www.moqavematfilmfest.ir در بخش‌های کشوری و بین‌المللی جشنواره ثبت کنند.

وی افزود: رقابت در بخش‌های «سیدالشهدای مقاومت»، «روایت قلم»، «نقد، پژوهش، تحلیل» و «جشنواره‌ها» و... ادامه خواهد داشت. همچنین کارگاه‌ها و برنامه‌های جنبی جشنواره مقاومت در هفته بسیج نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها