نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر:

دفاع مقدس مدرسه‎ای برای تمامی مسئولان نظام مقدس اسلامی است

 آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری دفاع مقدس هشت ساله را مدرسه درس برای تمامی مسئولان نظام مقدس اسلامی دانست و گفت: مسئولان باید با تمام وجود در خدمت اسلام، ایران و مردم باشند.
کد خبر: ۴۱۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰ - 18September 2020

دفاع مقدس مدرسه ای برای تمامی مسئولان نظام مقدس اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر امروز در نشستی با اشاره به اینکه عادی سازی روابط امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی خیانت به  اسلام و آرمان‌های فلسطین است اظهار داشت: عادی‌سازی روابط برخی از کشورهای عربی مانند بحرین و امارات با رژیم غاصب صهیونیستی محکوم می‌کنیم و عواقب این خیانت را به عهده سران وابسته و بیگانه پرست آن کشورها می‌دانیم.

وی با بیان اینکه مسلمانان جهان حساب خیانت سران کشورها را با مردمشان جدا می‌دانند گفت: به‌زودی آن سران خیانتکار سزای این اعمال و سفاهت سیاسی خود را خواهند دید.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، گرانی‌های بی‌رویه به ویژه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: این مهم امور زندگی و معیشت مردم را بسیار سخت کرده که متاسفانه بی‌برنامه‌گی و بی‌تدبیری راهبردی اقتصادی، سوءمدیریت و عدم نظارت کارآمد سبب  روند رو به رشد گرانی و تورم شده است.

صفایی بوشهری با تاکید بر اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی افزود: از مسئولان ارشد دولت و تیم اقتصادی آن که مسئولیت مستقیم این امور به عهده دارد تقاضا می‌شود برای حل این موضوع تحول در نوع نگرش و تلاش جهادی مدیریتی و نظارت مؤثر و لازم اعمال کرده و طرح اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری هر چه سریع‌تر اجرا شود.

امام جمعه بوشهر اقتدار و صلابت ایران اسلامی در برابر ترفندهای دشمنان را ستود و با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: بی‌تردید یاد و خاطره شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان عزیز هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

وی دفاع مقدس هشت ساله را مدرسه درس برای تمامی مسئولان نظام مقدس اسلامی دانست و تاکید کرد: مسئولان باید با تمام وجود در خدمت اسلام، ایران و مردم باشند و حضور در مسند قدرت و فرصت خدمتگزاری با خدمت صادقانه برای برطرف کردن مشکلات تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با تاکید بر توسعه و تجهیز بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های استان از وزارت بهداشت و درمان و وزارت دفاع در خواست کرد هر چه سریع‌تر به توسعه و تجهیز به‌ روز بیمارستان‌های موجود در استان بپردازند تا مشکلاتی درمانی برطرف شود و خدمات این حوزه افزایش یابد.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از تلاش‌های ارزشمند و ماندگار کادر درمان بیمارستان‌های استان بوشهر در مدیریت و درمان بیماران ویروس کرونا گفت: از خداوند متعال موفقیت روز افزون مدافعان جبهه سلامت خواستارم.

صفایی بوشهری با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی به تلاش جهادی مسئولان نیاز دارد تاکید کرد: از مسئولان استانی تقاضا می‌شود که به طرح‌های با اولویت خاص مانند راه آهن توجه ویژه کنند.

امام جمعه بوشهر با  تاکید بر تسریع تکمیل طرح‌های نیمه تمام افزود: با تکمیل این طرح‌ها زمینه پیشرفت استان بوشهر و اشتغال جوانان فراهم می‌شود.

وی رسیدگی به دانش‌آموزان نیازمندان را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: از تمامی نهادهای خدمات مردمی و حمایتی مانند کمیته امداد حضرت امام(ره)، بهزیستی، همه موسسات خیریه‌‌ای و خیران تقاضا می‌شود در عرصه خدمت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و تامین امور آموزشی به ویژه تهیه دستگاه‌های گیرنده فضای مجازی آموزشی، بسته‌های نوشت افزار، البسه، کیف و کفش دانش‌آموزان همکاری لازم و خدمات ارزشمند داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار