سنتکام خبر داد؛

استقرار سیستم رادار «سنتینل» در شمال شرق سوریه

فرماندهی ستاد مرکزی تروریست‌های آمریکایی در غرب آسیا موسوم به «سنتکام» اعلام کرد که اقداماتی از جمله استقرار سیستم رادار «سنتینل» در شمال شرق سوریه اتخاذ کرده است.
کد خبر: ۴۱۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹ - 19September 2020

استقرار سیستم رادار «سنتینل» در شمال شرق سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، فرماندهی ستاد مرکزی تروریست‌های آمریکایی در غرب آسیا موسوم به «سنتکام» دیشب اعلام کرد که مجموعه اقداماتی را برای تامین امنیت نیرو‌های ائتلاف بین‌المللی در شمال شرق سوریه انجام داده است.

به گزارش شبکه خبری الجزیره، سنتکام تاکید کرد که برای حفظ امنیت ائتلاف، سیستم رادار «سنتینل» را در شمال شرق سوریه مستقر کرده است.

فرماندهی ستاد مرکزی تروریست‌های آمریکایی در غرب آسیا عنوان کرد که آمریکا قصد درگیری با هیچ کشوری در سوریه ندارد، اما در صورت لزوم از ائتلاف دفاع خواهد کرد.

این اظهارات فرماندهی سنتکام در حالی مطرح می‎شود که چندی پیش میان نظامیان آمریکایی و روسی در شمال شرق سوریه درگیری رخ داده بود که در نتیجه آن، چهار نظامی آمریکایی زخمی شدند.

یک گشتی نظامی آمریکا نیز چندی قبل در جاده ام ۴ در نزدیکی شهرک القحطانیه در حومه قامشلی، مانع عبور نیرو‌های روسی از این جاده شده بود.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها