رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس:

روحیه استقلال طلبی و شجاعت در بین نسل جدید تقویت شود

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما وظیفه داریم با تبیین و اهداف خالصانه رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، روحیه استقلال طلبی و شجاعت نسل جدید انقلاب را بیش از گذشته تقویت کنیم.
کد خبر: ۴۱۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ - 19September 2020

«لطف‌الله سیاهکلی مرادی» رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی امروز در بازدید از محل احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین اظهار داشت: دشمنان نظام می‌دانند دوران دفاع مقدس برای انقلاب اسلامی چه دستاوردهای بزرگی داشته است از این رو لحظه ای هم فکر جسارت به سرزمین اسلامی ایران در ذهنشان خطور نمی‌کند.

وی ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس کل دنیا در برابر انقلاب نوپای ایران صف آرایی کردند اما اراده و خلوص نیت رزمندگان ایران اسلامی، موجب شد همواره بر آنها پیروز شویم و اجازه تعرض به خاک کشور را به آنان ندادیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از روند کُند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین عنوان کرد: با وجود پیگیری‌های مجدانه و تلاش سرتیپ امیر «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در جذب اعتبار، شهرداری قزوین بعنوان پیمانکار در این پروژه کمی کُند عمل کرده که امیدواریم با توجه به فرارسیدن فصل سرما تدبیری صورت گیرد تا هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم فرهنگی استان باشیم.

سیاهکلی‌مرادی خاطرنشان کرد: ایجاد مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در قزوین، موجب آشنایی نسل جدید به دلاورمردی‌ها و ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل خواهد شد و روحیه استقلال طلبی و شجاعت در بین جوانان امروز جامعه تقویت می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار