چهل‌سالگی سرو/ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

دشمن به دنبال تسخیر ذهن‌ها و اعتقادات جوانان است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دشمن از توان و قدرت دفاعی نیروهای مسلح این مرز و بوم ناامید شده است و ناچار به دنبال تسخیر ذهن‌ها، اراده‌ها و اعتقادات جوانان ملت ایران است.
کد خبر: ۴۱۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶ - 19September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «حسین معروفی» صبح امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان با حجت الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و اولین سالگرد سردار شهید سپهبد حاج «قاسم سیلمانی» اظهار داشت: قدرت دفاعی، موشکی و نظامی کشور با وجود تحریم های ظالمانه، به پیشرفت های بزرگی دست یافته و در این زمینه جزو کشورهای موفق دنیا هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه حضور مدبرانه سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» در جبهه مقاومت، تمام معاملات دنیا را بهم ریخت، افزود: همه یگان‌ها و نیروهای مسلح در کشور و خارج از کشور برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی تلاش می کنند و به دلیل اقتدار و توانایی نیروهای نظامی ایران اسلامی، دشمن قدرت و اجازه انجام هیچ حرکتی را ندارد.

وی گفت: دشمن از توان و قدرت دفاعی نیروهای مسلح این مرز وبوم ناامید شده است و ناچار به دنبال تسخیر ذهن‌ها، اراده‌ها و اعتقادات ملت ایران و به خصوص جوانان است و می‌خواهد روحیه ایثارگری، آرمانی و شهادت طلبی جوانان ما را خدشه‌دار کند که در این زمینه هم موفق نبوده است.

سردار معروفی با بیان اینکه اگر به دنبال این هستیم که در گام دوم انقلاب موفق شویم، باید گام اول را خوب تشریح و تثبیت کنیم، گفت: امسال برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با توجه به چهلمین سالگرد دفاع مقدس بسیار ویژه برگزار خواهد شد و در این هفته چرایی جنگ و قدرت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس برای جوانان تبیین شود.

وی در ادامه به تشریح بخشی از برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در کنارهم برنامه های مشترک خواهند داشت و هفته دفاع مقدس فرصتی است که مکتب حاج قاسم را به خوبی معرفی و در جامعه جاری کنیم.

همچنین در این دیدار «احمد علیرمضانی» مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: در فضای مجازی دشمن سعی دارد با نفوذ در بین جوانان شبهه افکنی کند، اما غافل از اینکه نیروهای انقلاب هم در این فضا در تلاش هستند . نقشه های دشمن را نقش بر آب می کنند.

وی در ادامه گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، برنامه پلاک 40 در ده شب با حضور یادگاران دفاع مقدس از ساعت 21 تا 22 از موزه دفاع مقدس پخش خواهد شد و برنامه های خانواده، صبحگاهی، ره عشق و در رادیو برنامه خط مقدم و دیگر برنامه ها از جمله پلاک، کرمان سلام، رادیو ها روشن نیز در این هفته برنامه ریزی شده است.

سرهنگ «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان هم در این دیدار با اشاره به انعکاس تصویری بیانات رهبری در روز دوشنبه 31 شهریور ساعت 9 و نیم صبح افزود: قبل از این برنامه در کرمان از 60 عنوان کتاب رونمایی و از 11 نفر از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار