چهل‌سالگی سرو/ نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی:

مقاومت مردم ایران اسلامی، استیصال نظام سلطه را به همراه خواهد داشت

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین گفت: تا زمانی که فرهنگ شهید و شهادت در زندگی فرد فرد جامعه جاری و ساری باشد دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، در برابر مقاومت و ایستادگی امت همیشه در صحنه ایران اسلامی مستأصل خواهند بود.
کد خبر: ۴۱۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ - 19September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، در آستانه هفته دفاع مقدس حجت‌الاسلام «جواد نیک‌بین» با حضور در ناحیه مقاومت بسیج بردسکن با سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام نیک‌بین در این دیدار اظهار داشت: سبزپوشان سپاه همیشه و در همه وقت در کنار مردم بوده‌اند و در حقیقت چشمان بیدار انقلاب هستند.

نماینده مردم بردسکن، کاشمر، خلیل آباد و کوهسرخ  در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکرد بسیج و سپاه در همه حوزه‌ها  تاثیرگذار بوده، خاطر نشان کرد: بسیج در همه صحنه‌ها پیشگام است و هرکجا که کشور با بحرانی روبرو شده، با ورود سپاه و بسیج این بحران حل شده است.

وی خاطر نشان کرد: با وقوع زلزله و سیل اخیر، تلاش در راستای محرومیت‌زدایی و اجرای رزمایش موسات و همدلی، سپاه موفق عمل کرد و همچنان این مهم سرلوحه کار بسیج و سپاه قرار دارد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت ایثار و شهادت در رشد فکری جامعه اشاره کرد و بیان داشت: تا زمانی که فرهنگ شهید و شهادت در زندگی فرد فرد جامعه جاری و ساری باشد دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، در برابر مقاومت و ایستادگی امت همیشه در صحنه ایران اسلامی مستأصل خواهند بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه، نظام سلطه را مجبور به عقب نشینی خواهد کرد، ابراز داشت: امروز شهدا کشور را بیمه کرده‌اند. مادامی که در خط و مسیر شهدا و ولایت حرکت کنیم هیچ قدرتی نمی‌تواند چشم طمع به نظام و انقلاب داشته باشد.

برگزاری 70 عنوان برنامه در ایام هفته دفاع مقدس در بردسکن

در ادامه این دیدار سرهنگ جنیدی فرمانده سپاه بردسکن ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از اجرای بیش از 70 عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبرداد و گفت: راه‌اندازی حسینیه سیار با حضور در درب منازل شهدا، برگزاری بیش از 15 برنامه آبروی محله افتخار کوچه و یادواره شهدا، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان و برگزاری نشست‌های بصیرتی از جمله مهمترین برنامه‌هایی‌ست که برای پاسداشت هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار