چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد؛

ضرورت همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس

سرهنگ «امیرعباس آسمند» بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط برای برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس تاکید کرد.
کد خبر: ۴۱۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱ - 19September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست هماهنگی همایش پیشکسوتان دفاع مقدس امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان بویراحمد و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در همه شهرستان‌های استان، اظهار داشت: مکان برگزاری این همایش در شهرستان‌ بویر‌احمد، مصلی بزرگ شهر یاسوج پیش‌بینی شده است.

وی زمان برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس را صبح روز دوشنبه 31 شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: برای برگزاری این همایش تاکنون پیگیری‌های زیادی انجام شده و جلسات متعددی برگزار شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد این همایش را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال دانست و متذکر شد: برای برگزاری مطلوب این همایش نیازمند همکاری بیش از پیش همه دستگاه‌های ذی‌ربط هستیم.

آسمند گفت: در این روز رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشکسوتان دفاع مقدس در همه استان‌های کشور ارتباط تصویری خواهد داشت و به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وی بیان کرد: در این همایش علاوه بر تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، برنامه‌هایی از قبیل رونمایی چهار عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس و خاطره‌گویی دفاع مقدس اجرا می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم بتوانیم با هم‌افزایی همه دستگاه‌ها، همایشی درخور شأن پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار