چهل‌سالگی سرو/ مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلای مازندران عنوان کرد؛

نشر فعالیت‌های مهندسی جنگ در قالب نشریه الکترونیکی در فضای مجازی

«محمدعلی امامی» گفت: از سری برنامه‌های تدوین شده به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تشریح فعالیت‌های مهندسی جنگ است که در قالب نشریه الکترونیکی در فضای مجازی نشر داده می‌شود.
کد خبر: ۴۱۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱ - 19September 2020

نشر فعالیت‌های مهندسی جنگ در قالب نشریه الکترونیکی در فضای مجازی«محمدعلی امامی» مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: در سال‌های گذشته در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متعددی از سوی بسیج مهندسان عمران و معماری سپاه برگزار می‌شد اما امسال با توجه به وجود ویروس منحوس کرونا بیشتر برنامه در فضای مجازی اجرایی می شود.

وی افزود: از سری برنامه‌های تدوین شده به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تشریح فعالیت‌های مهندسی جنگ است، در واقع در زمان جنگ چه فعالیت‌های مهندسی انجام می‌شده در قالب نشریه الکترونیکی در فضای مجازی نشر داده می‌شود.

وی افزود: از دیگر برنامه‌ها برگزاری اردوهای طرح عمران روستا است، طرح عمران روستا یکی از برنامه‌های شاخص سازمان بسیج مهندسی عمران و معماری است که با تشکیل گروه‌های معمارری مهندسی روستاهای محروم شناسایی و پس از آن نیز گروه‌های جهادی به آن مناطق برای رفع محرومیت‌زدایی اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلای مازندران اذعان داشت: ارائه خدماتی همچون ایجاد پل، راه روستایی، مساجد و ابنیه روستایی، ساخت منازل، خدمات مهندسی توسط گروه‌های جهادی بسیج عمران و معماری در سطح استان داریم.

وی تصریح کرد: ایجاد پل، راه روستایی، مساجد و ابنیه روستایی، ساخت منازل، خدمات مهندسی توسط گروه‌های جهادی بسیج عمرانی و معماری ارائه می‌شود.

مهندس امامی به میز خدمت جهادی اشاره کرد و گفت: میز خدمت جهادی که از متخصصین مهندسی جهادی با مراجعه به شهرسستان‌ها مشاوره فنی و ساخت واحدهای مسکونی و سیر مراحل صدور پروانه در شهرستان‌ها با همکاری نظام مهندسی و نظام کاردانی برگزار می‌شود، تمامی این امور به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار