رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان:

برپایی نمایشگاه شهدای جهاد کشاورزی در زاهدان

رضا اکرمیان گفت: به مناسبت چهلمبن سالگرد هفته دفاع مقدس نمایشگاه شهدای جهاد کشاورزی در اداره کل حفظ آثار سیستان و بلوچستان برپا می شود.
کد خبر: ۴۱۶۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶ - 19September 2020

برپایی نمایشگاه شهدای جهاد کشاورزی در زاهدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «رضا اکرمیان» رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در نشستی خبری با تبریک گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد امام راحل، شهدای دفاع مقدس، سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری، مهم‌ترین برنامه‌های محوری چهلمین سالگرد دفاع مقدس اداره امور ایثارگران سازمان در سالجاری را تشریح کرد.

وی گفت: مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس این استان در روز دوشنبه ۳۱ شهریور همزمان با سالروز آغاز جنگ تحمیلی و نقطه شروع دوران دفاع مقدس با انجام حرکاتی نمادین و سراسری از یادگاران عرصه ایثار و شهادت با رعایت پروتکلهای بهداشتی همراه ارتباط زنده و به صورت ویدئو کنفرانسی مقام معظم رهبری برگزار می شود.

این مسئول بیان داشت: از کلیه رزمندگان شاغل با سابقه جبهه شش ماه به بالا دفاع مقدس تجلیل و مشارکت در نمایشگاه ملی دستاورد‌های دفاع مقدس که در محل موزه اداره کل حفظ و آثار نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و همچنین عطر افشانی گلزار شهدا مهمانی لاله ها از مهمترین برنامه هفته دفاع مقدس بر شمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها