چهل‌سالگی سرو/ فرمانده سپاه شهرستان نوشهر خبر داد؛

اجرای ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در نوشهر

سرهنگ «حسین جناسمی» از اجرای ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در نوشهر خبر داد.
کد خبر: ۴۱۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴ - 19September 2020

اجرای 250 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در نوشهرسرهنگ «حسین جناسمی» فرمانده سپاه نوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس امسال با چهلمین سالگرد دفاع مقدس تقارف یافت، اظهار داشت: برنامه‌های این هفته با شعار «ما قوی هستیم در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور 40 سال مقاومت، ایثار و فداکاری ملت بزرگ ایران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان و نیروهای مسلح است، گفت: ملت ایران با دستان خالی در برابر جبهه باطل، شیطان بزرگ آمریکا و حزب بعث صدام ایستادگی و مقاومت کرد و صحنه‌های بی‌بدیل عاشورا را در هشت سال دفاع مقدس رقم زذند.

جناسمی افزود: هشت سال دفاع مقدس سرداران شهید جهان‌آرا، باکری، همت، حاج قاسم سلیمانی، طوسی، خیریان و... تربیت کرد که تمام دغدغه‌های سرداران دفاع مقدس حفظ اسلام و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و تبعیت محض از ولایت فقیه بود و به ما درس دادند که با دستان خالی هم می‌توان با توکل بر خدا و تبعیت از فرمانده به دنیای کفر پیروز شد.

وی از اجرای 250 برنامه و 30 عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان خبر داد و افزود: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، رژه خودرویی و موتوری نیروهای مسلح، مراسم تکریم از رزمندگان دفاع مقدس، تجلیل از سربازان نخبه و پژوهشگر، بازدید از گشت‌های رضویون، دیدار با خانواده شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا از جمله برنامه‌هاست.

فرمانده سپاه نوشهر افتتاحیه یادمان شهدای گمنام نوشهر، مراسم تجلیل از معلمان رزمنده و ایثارگر، تجلیل از مدافعان سلامت در بیمارستان شهید بهشتی، ویزیت رایگان بیماران و اعزام اکیپ درمانی به مناطق محروم، یادواره شهدای شمع‌جاران، برگزاری مراسم آبروی محله و بزرگداشت شهدا، توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، میثاق با شهدا در گلزارهای شهدای گمنام، دسته‌روی 200 نفره جوانان مکتب شهید سلیمان از مسجد جامع تا ساحل سیترا، برگزاری یادواره شهدا در ساحل سیترا و افتتاحیه 10 خانه محروم را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار